HOMIE ABOUT OTHER

Never doubt yourself. You're capable of so much more than you think. "Inded, ALLAH is with the patient".

my network

+ follow// facebook// twitter// instagram// tumblr

its all about us


Previous post

first day in smma for form six.
menghabis kan wang.
disturb abang di jusco lagi. =)
treatment for my hair.
dating. plus his reunion. plus no money.
reunion peteq. (:
tuesday. 27.
sarang heyo.
do nothing. eat nothing. feel nothing.
balek kampungg.



lately. i'm DYING.
Friday, May 21 | 13:31 ✈

ASSALAMUALAIKUM. 

hi. miss me?? well i guess not. daa. whatever.oke. what happened lately nie an. seperti makluman tuan tuan puan puan cik cik sekalian. saya telah ke sekolah untuk meneruskan pelajaran. tapi HANYA seminggu saja. why?? sebab saya da termakan kata kata kawan kawan baru saya di sana yang mengata kan WORK IS FUN. walaweh. sohai nye saya stop form six and i got work at VERNS. and u know what. saya kena cari kasut dalam stor uhh. yang tinggi nya ter amat sangat tinggi. around 6 meter. memang tak teragak la wei nak bagi saya panjat segala macam uhh. then dengan semangat yang saya bekal kan. saya dapat bertahan selama 3 hari.ahahaha. no payment. well. anggap la saya wat amal jariah ntok kedai uhh. 

ooh ya. sabtu lepas pegi interview CITY U. korang penah dengar?? saya pon ta penah. memang memalukan. die tanya nama saya la ape la dalam dewan uhh. peh. EPAH ngan SAI. sedap la gelak kan saya. adehh. tapi saya ta join pon. EPAH SAI join. esok mereka pergi. tinggal kan saya. cheeh. sedih lak an. well ta pelah. t kite jumpa lagi ea. miss korang laa. study smart. don't play play. well. enough la. malas nak merepek panjang sangat. till then. bye.

at dewan pejabat mara for talk bout city u.

at gulatis.
ooh ya. nak beli baju nie. tapi ta jadi lak. cute an.
second day work.
admired this handbag.
my lunch. diet.
third day which is the LAST DAY.


ooh ya. lupa nak citer. mase last day at school. ada sukaneka. saya maen bola jaring. woo. da bertahun ta maen tau. lets snap pic. even phone is ILLEGAL at school. 

sweat. 
that munir.
at dewan munshi.

and after school. i had a small gathering with SKBB'S gurls. 

anis. amal. melody.

KFC.

kyna. ilya.

dorang lagi.

anis shahida.

ter snap.

hey. that me.
sara husna.

malu malu.

Labels:




© 2012 Layout made by mintrose. Changes made by mim0t. Have a nice blogging day !