HOMIE ABOUT OTHER

Never doubt yourself. You're capable of so much more than you think. "Inded, ALLAH is with the patient".

my network

+ follow// facebook// twitter// instagram// tumblr

its all about us


Previous post

reunion peteq. (:
tuesday. 27.
sarang heyo.
do nothing. eat nothing. feel nothing.
balek kampungg.
at last.
Wahai... Pemilik nyawaku Betapa lemah diriku ini ...
Muhasabah Cinta
AL-FATIHAH.
wedding.



dating. plus his reunion. plus no money.
Wednesday, May 5 | 00:04 ✈

Assalamulaikum.

hi. so nak story lagi nie. hehehe. macam selalu je ea saya dating. well almost every weeks on tuesday. eila. winduu la. bak kata abang la. yelahh. kami sama sekolah. so macam ta biase nak berjauhan lama lama. cheh. gedik je kan kan. tapi uhh la realiti nya. mula nya saya macam ta jadi keluar. tapi memandang kan abang da macam bad mood keluar gakk la. tunggu bas kat batu berendam uhh boleh buat saya tension yang terlampau amat sangat sangat. wow. can u feel that?? can can?? nasib baek bas yang datang aircond. sejuk sikit hati nie. so sampai MC saja. kami terus ke MP. turun bas Mc'D la tujuan kami. lapar seh. ta makan lagi. well due to the no-money-in-our-pockets we just hanging around. watching people. joking. snap pictures like we not a melaka's people. because abang is too loud. then roy sent message. ya. system or telok mas ex-students have their reunion. abang punye sekolah lama laa. so kami pon join mereka. saya rasa amat amat janggal sebab saya kenal beberapa saja dari mereka. and and yang best nye saya jumpe ejad. ejad saya rindu awak jugakk la sayang. ehehe. sempat je amek gambar dengan die. eh jangan salah sangka ea. ejad uhh girl. izzati. well teknik jugak buat reunion gitu. current 2 right. memang ramai la yang turun naik melaka tadi. so kami date ta leh lama lama. nak balik cepat naek bas. around 5 kami da gerak balik. well. saya rasa happy sangat sebab dapat jumpa kawan kawan lama saya. dan saya dapat kenal kawan kawan lama abang. suka suka suka. hmm. cukup la for this entry. sorry acting macam budakk gedik saja. tapi saya memang excited hari ini. sampai la tadi malam saya ter jatuh kan handphone akak saya. got to go.

abang ta nampakk la.
tahan gelakk.
err. tegok sape uhh abg?
abg nie. amek la betol2.

Labels:




© 2012 Layout made by mintrose. Changes made by mim0t. Have a nice blogging day !