HOMIE ABOUT OTHER

Never doubt yourself. You're capable of so much more than you think. "Inded, ALLAH is with the patient".

my network

+ follow// facebook// twitter// instagram// tumblr

its all about us


Previous post

menghabis kan wang.
disturb abang di jusco lagi. =)
treatment for my hair.
dating. plus his reunion. plus no money.
reunion peteq. (:
tuesday. 27.
sarang heyo.
do nothing. eat nothing. feel nothing.
balek kampungg.
at last.



first day in smma for form six.
Monday, May 10 | 23:12 ✈

ASSALAMUALAIKUM.

hi. so. hari ini saya ke SMMA untuk pendaftaran ke tingkatan enam. ooh. rasa sangat yang amat tidakk seronok untuk pergi. tapi apa kan daya. itu sudah menjadi rezeki saya. so saya kuat kan semangat untuk terus kan perjuangan ini. buat masa sekarang saya berharap rayuan saya di luluskan kerana STPM sangat susah orang kata. apa pon di mana kita belajar tidak penting. yang penting NAWAITU kita uhh. ceewahh. mukadimah yang agak tidak-tahu-saya-nak-describe-kan. oke. back to the main point. saya bangun pagi tadi rasa sangat malas sebab saya cuti cuti jarang bangun pagi pagi. then bersiap. breakfast air vico. terus jalan ke sekolah. ooh. bukan jalan kaki. menaiki kereta ya. sampai sampai saja ramai yang da daftar. adehh. awal awal da nampak HALIM. apa jelahh. then ngah daftar MUNIR pon sampai. oke. kami kena lepak kat dewan for the whole week. walaweh. MINGGU ORIENTASI?? dengan ICEBREAKING nye la. GAMES MUSIC CHAIR. SEVEN UP. WHAT NONSENSE. cheet. kalau senior baca blog ini. bikin panas. sorry la. saya totally bosan tadi. then saya jumpa balik budak budak sekolah rendah saya. ya. SKBB. even saya tidak ingat nama kamu tapi saya ingat la muka uhh. hehehe. well. act not in the mood la want to story. because i did something wrong to my abang. REALLY WRONG. I AM SO SORRY MY DEAR. IELA SAYANG ABANG SORANGG JEE. oke la. till then. bye.

it is a fake. don't be fool.


Labels:




© 2012 Layout made by mintrose. Changes made by mim0t. Have a nice blogging day !