HOMIE ABOUT OTHER

Never doubt yourself. You're capable of so much more than you think. "Inded, ALLAH is with the patient".

my network

+ follow// facebook// twitter// instagram// tumblr

its all about us


Previous post

treatment for my hair.
dating. plus his reunion. plus no money.
reunion peteq. (:
tuesday. 27.
sarang heyo.
do nothing. eat nothing. feel nothing.
balek kampungg.
at last.
Wahai... Pemilik nyawaku Betapa lemah diriku ini ...
Muhasabah Cinta



disturb abang di jusco lagi. =)
Thursday, May 6 | 23:49 ✈

ASSLAMUALAIKUM.


hi. saya kembali lagi. cheh. bunyi macam da lama je ta blogging. pada hal setiap hari ber blogging. uhh la. nothing to do. no works. just clean the house. help ayah feed the deers. watching ADAMAYA. all that just goes around every single day. terasa hidup ini bosan tanpa kawan kawan sekolah. opps. sekolahh?? jadi ta saya nak masuk form six nie? macam malas je. baju sekolah pon da ta da. da conteng habis time last day school. kain uhh da jadi kain lap kaki kot. adehh. biar la dulu. sabtu ahad baru fikir. ya. saya nie jenis yang last minute ya. ehehe. ini satu pengakuan ikhlas dari saya. =) 

oke. oke. ber balik pada entry saya. wahh. jauh melencong kan kan. well. hari ini saya ada interview. interview pe?? jangan tanya laa. saya ta mau cakap. biarla rahsia. then balik interview saja terus ke office mak ngan ayah. ooh ya. my parents satu tempat kerja. lepas da menyibuk kat situ baru balik umah. time lunch ayah balik. tolong ayah gi bagi rusa makan. pastu saya pulakk makan. petang uhh ta wat pe. tengok adamaya je. pas mghrib baru siap siap nak gi jusco. ayah ngan mak gi amek adek kat high school. cuti peristiwa. saya kuar ngan akak. kak hawa ngan along ponn kuar gakk. sampai skunk ta balik lagi. hehe. kat jusco tadi saya gi check abang. die dapat keje kat tingkat atas. ta ramai orang la macam kat market. leh borak lama sikit ngan die. then saya minta diri. nak usha tudung. bajet nak beli tudung syiria uhh. tapi ta jadi la. warna ta menarik laa. then nak gerakk balik tapi ter singgah jap kat kedai roti and cakes kat bawah uhh.usha usha tibe tibe akak cakap beli la satu. for mother's day. wahh. oke gak uhh. ta pe. saya belanja. eleh. padahal duet dari mak ayah gakk. bukan nye saya keje ponn an. so kami pon beli la. then balik umah. tapi belum potong lagi. tunggu semua ada. esok la makna nya. mak pon da masok tido. so there are pictures for this entry. 
at mak's office.
eyebag.
going to jusco.
stuff for abang's ibu.
not secret recipes. ehehe.
my old fingers. but ILY MAK. SAYA SAYANG MAK SAYA.

Labels:




© 2012 Layout made by mintrose. Changes made by mim0t. Have a nice blogging day !