HOMIE ABOUT OTHER

Never doubt yourself. You're capable of so much more than you think. "Inded, ALLAH is with the patient".

my network

+ follow// facebook// twitter// instagram// tumblr

its all about us


Previous post

dating. plus his reunion. plus no money.
reunion peteq. (:
tuesday. 27.
sarang heyo.
do nothing. eat nothing. feel nothing.
balek kampungg.
at last.
Wahai... Pemilik nyawaku Betapa lemah diriku ini ...
Muhasabah Cinta
AL-FATIHAH.



treatment for my hair.
Wednesday, May 5 | 20:23 ✈

Assalamualaikum.

hi. u all. well. today's story is about me laa. hehehe. hari ini saya bangun agak lambat sebab excited saya yesterday uhh memenat kan betul. uhh yang terlajak tidur uhh. maaf ye. saya bangun tadi just tolong akak kemas umah sikit. malam tadi akak ada cakap nak gi gunting rambut. saya pon rasa la nak join buat treatment. wahh. macam banyak duet saja. well duet PLKN an ada. so around 4 baru kami gerak. kak hawa pon join kami sekali. datang datang saja akak mula nya nak gunting tanpa treatment tapi orang nak berniaga mesti la bodekk macam macam segala right. so kami berdua buat treatment plus gunting. hasil nya. rambut makin lembut la. this fisrt time saya try nak melaram macam nie. so far oke la. rambut saya still curl. saya ta suka nak rebond. saya suka jadi saya. yang macam ini. =) so snap pictures sikit. tapi gambar rambut ta ada. limited edition. agaga.

in my room.
err. cermin kotor.
hee.
agaga.


Labels:




© 2012 Layout made by mintrose. Changes made by mim0t. Have a nice blogging day !