HOMIE ABOUT OTHER

Never doubt yourself. You're capable of so much more than you think. "Inded, ALLAH is with the patient".

my network

+ follow// facebook// twitter// instagram// tumblr

its all about us


Previous post

pantai puteri.
Emosi.
Hang out. ^__^
loading.
lately. i'm DYING.
first day in smma for form six.
menghabis kan wang.
disturb abang di jusco lagi. =)
treatment for my hair.
dating. plus his reunion. plus no money.



wedding.
Saturday, May 29 | 23:09 ✈

ASSALAMUALAIKUM. hi. so. ari nie saya ta pat date ngan abang coz kena attend my relative's wedding. memang sangat sedih. tapi apa leh wat. family comes first right. yeah. i love my family. tapi saya nak tunjuk geram tadi. baju kurung saya ta iron pon. bayang kan baju plain. kan nampak sangat kalau ta iron. walaweh. memang tebal la muka saya. memang ta malu. ahaha. disebab kan itu saya dok kat play field je. tengok budak budak men buai. adehh.

Labels:




© 2012 Layout made by mintrose. Changes made by mim0t. Have a nice blogging day !