HOMIE ABOUT OTHER

Never doubt yourself. You're capable of so much more than you think. "Inded, ALLAH is with the patient".

my network

+ follow// facebook// twitter// instagram// tumblr

its all about us


Previous post

Hang out. ^__^
loading.
lately. i'm DYING.
first day in smma for form six.
menghabis kan wang.
disturb abang di jusco lagi. =)
treatment for my hair.
dating. plus his reunion. plus no money.
reunion peteq. (:
tuesday. 27.



Emosi.
Wednesday, May 26 | 17:09 ✈

ASSALAMUALAIKUM.

hi. so lately nie saya ta wat pape pon. just dok umah. online. well. da berhari hari men fb. but makin lama makin terasa with someone. somebody. anyway. ta tau la nape. tapi saya rasa saya macam ta wujud je di kalangan mereka. siapa mereka? kawan kawan di fb mungkin. perasaan nie makin menjadi jadi bila saya try to be there with them but i just be ignored. persoalan saya : MENGAPA?? adakah saya ta layak lagi bersama mereka? sebab saya ta pat u? sebab saya terlalu bangga saya ada pakwe? sebab saya ta popular macam mereka? saya sangat terasa dengan perlakuan mereka. saya tau mereka terlalu sibuk untuk ucap HI kat saya. saya sedar. saya rasa diri saya sekarang terlalu kesian. well. biar la. nak buat macam mana lagi. but saya sayang kawan kawan saya. :) till then. take care.


Labels:




© 2012 Layout made by mintrose. Changes made by mim0t. Have a nice blogging day !