HOMIE ABOUT OTHER

Never doubt yourself. You're capable of so much more than you think. "Inded, ALLAH is with the patient".

my network

+ follow// facebook// twitter// instagram// tumblr

its all about us


Previous post

Six.
Five.
Four.
Three.
Two.
One.
Can't.
XOXO
Away.
Happy Kid.



Seven.
Sunday, August 12 | 00:35 ✈

Assalamualaikum.

Hi, wanna make it short again. Cause I've bad headache. Day 7 - One story of a memory you have. 

Act, I don't know what kind of story I should type. But, I'll try. 

Okay, pada suatu hari, saya telah menerima satu tawaran kemasukan ke SMKA Sharifah Rodziah. Setelah mendapat keputusan UPSR 4A1B. Disebabkan saya masih mentah berumur 13 tahun ketika itu saya pung memasukinya sekolah itu pung. HAHA. Bukan susah sangat pung duduk hostel cause saya memang duduk dengan mak cik angkat yang takk berapa nakk angkat uhh since saya Standard 3. Parents kerja so takk ade sapa nakk jaga melayan karenah budak hingusan yang baru nakk mengenal dunia nie. I don't blame my parents but myself yang takk reti nakk enjoy that time and membuat tahap perembesan growth hormones saya terganggu maka terbantut lahh saya. I'm 149cm since Standard 6 takk naek 1cm pung. 

Very bad quality. -,-

Well, masa masuk sekolah uhh memang sedikit confuse dengan suasana dia. But saya boleh adapt dengan cepat lahh disebabkan ada kengkawan yang sangat happening. Saya duduk sebelah Hariyani mule-mule dulu. Skang dia bakal bergelar doc one day. Sekelas dengan Alifah yang merangkap madu saya kerana kami berkongsi kakak angkat yang sama. HAHA. SAAR, lost contact sudahh. Kakak angkat memang menjadi satu tradisi kat sekolah nie. Best sebab buat surat bebanyak masa mengantuk time kelas. Then, masa birthday mesti dapat coklat ke gula-gula ke. Hari dedication pung same. Wahh, rindu nyee masa uhh. 

Where's me ?

Naek Form 2, tanduk dahh tumbuh sket. Dahh pandai buat geng. Sekolah nie lagi satu tradisi dia setiap batch mesti ada 1,2,3 geng memasing. Tapi Cecikgu memang lahh bantah benda nie. Dorang cakap puak-puak. Tapi kami suke benda-benda nie. Ingat lagi time Usrah kat surau, kena basuh dengan senior pasal member nie. Dan-dan time uhh kena angkat tudung lahh, lipat tudung lahh, lipat kaf lahh, lipat kaen lahh. Yang pasal saya lakk, kes tidur satu katil dengan member. Alamak, time uhh blackout. Seram lahh doe. Tapi sebenarnyee dorang takk de motif pung nakk basuh kiteowg. Saje release tension lahh uhh kot. And by that time, Sparkle pung ditubuhkan dengan rasmi nyee. 19 owg member. Ada group kat FB skang. 



Form 3, Hari Guru mesti di-organisasi-kan oleh Form 3 and 5 since kami bakal merempuh exam besar tahun uhh. Dan kami telah men-decide nakk buat pentomine. Dorang berbincang dan tidak mendapat pelakon bantuan maka terpilih lahh saya dengan tetibenya. Disebabkan yang laen takk nakk watak jahat dan gedik uhh. Even saya takk ingat sangat jalan cerita nya. Watak yang dipegang adalah Sarah. Tapi memang sangat enjoy that time. Sangat-sangat enjoy Form 3. 

Pemikiran cetek saya telah mengambil keputusan pindah sekolah the next year. PMR 6A3B. Keputusan yang saya rasa takk patut saya buat. Tapi kalau takk de keputusan uhh takk de lahh saya jumpa kengkawan kat Teknik lakk kann. 

Well, kinda miss that school. Sparkle's members. Teacher. Kakak angkat. Dewan makan. Dorm. Surau. The old me. 

-The End-

Till then, take care.

Labels:




© 2012 Layout made by mintrose. Changes made by mim0t. Have a nice blogging day !