HOMIE ABOUT OTHER

Never doubt yourself. You're capable of so much more than you think. "Inded, ALLAH is with the patient".

my network

+ follow// facebook// twitter// instagram// tumblr

its all about us


Previous post

OMG stress !
Jyeah, another 2.
Here I come.
Sixty minutes.
March ended.
Indeed.
Once again.
Thousand Years.
Hiatus.
Suddenly.



Happy Kid.
Friday, June 8 | 21:40 ✈

Assalamualaikum.

Hi, bertemu lagi kite di page ini. Moga pertemuan kali ini mengeratkan lagi ukhuwah yang terjalin ya. HAHA. Okay, sepak pipi siket. Mukadimah yang sangat merepek. Boleh bagi tapak kalau nakk. Tapi saya elak. Err, sudah cukup sudah. Saya bukan orang gedik yang suka merapu seorang diri. Kann, dahh mengaku sendiri. Well, kinda busy since the first day of this holiday. Bawak classmate jenjalan Melaka wokk. 

Haa, ini lahh cerita yang saya nak cerita. Mereka ada 8 orang termasuk saya jadi 9. Anis, Ainul, FarahMi, Fatin, Ayu, Dayah, Farahin and Adha. Mereka telah open table sejak bulan 3 lagi ntok plan gie Melaka nie. Kebetulan wardmate saya yang uruskan so, saya pung join sekaki lahh. Disebabkan pulakk mereka memerlukan kereta maka dengan ini saya pung join kann jugakk kaki si chepa. HAHA. 

Dipendekkan cerita, hari Sabtu lepas kami tiba di Melaka dengan girangnya dan memulakan perjalanan kami. First of all, solat and letakk barang dulu lahh babe kat homestay di Bukit Katil. Berbaloi gakk lahh rumah uhh dengan harga yang dibayar. Then, bertolak lahh ke bandar Melaka. Disana chepa telah belanja saya lens. Hee, thanks for the gift. Dan-dan time uhh gakk terus pakai. 

Masa berlalu sangat pantas dan malam pung tibe. Kami pung menyusul lahh ke Jonker Walk beramai-ramai. Penat giler kaki time uhh. Tapi kegembiraan bersama mereka menghilangkan kepenatan yang dirasai. HAHA. Bila dahh penat apa lagi kalau bukan LAPAR yang seiring dengannya. 

Si Ainul nie pulak nak makan ikan bakar. Naseb baek time uhh kat Umbai ada lagi ikan. Sebab dahh lambat sangat kami datang. Around 11pm kot. Dahh dapat makan memang senyap ar dorang. Dan yang peliknya, mereka takk makan ikan bakar dengan nasi lemak tapi dengan nasi putih. Eh, orang Melaka yang pelik ke dorang sebenarnya yang pelik ? Saya pung pelik. 

Dan keesokkan harinya, plan yang telah di plan kann sepatutnya kami ke Melaka Wonderland tapi bila sampai sana around 10am Pehh, penuh giler doe. Parking penuh, dengan pintu masuk uhh pung dahh penuh orang. Dahh lahh Wonderland uhh kecik sekangkang kera jee. Memang takk lahh kann. Terus tukar plan ke Waterworld. At least kalau ramai kat sana takk crowded sangat sebab tempat dia besar kann. 

Well, bila dahh jumpa air takk boleh nakk cakap apa lahh. Memang seronok habes. Hitam kulit nie yang pergi Air Papan Khamis sebelum uhh takk hilang lagi dahh maen air lagi. Skang nie memang kena berkurung dalan rumah untuk dapatkan warna kulit yang asal ye. 

Sorry lahh gambar takk de lahh nak di pamerkan cause gambar sume kat Fatin. Takk upload lagi kat FB. Baru nakk copy. HAHA. 

Err, stop lahh skang. Bukan ada pung nak baca sampai habes kann. Mesti amek point penting je kann. Macam nakk exam lakk. Hee. 

Till then, take care.

Labels:




© 2012 Layout made by mintrose. Changes made by mim0t. Have a nice blogging day !