HOMIE ABOUT OTHER

Never doubt yourself. You're capable of so much more than you think. "Inded, ALLAH is with the patient".

my network

+ follow// facebook// twitter// instagram// tumblr

its all about us


Previous post

Sixty minutes.
March ended.
Indeed.
Once again.
Thousand Years.
Hiatus.
Suddenly.
Najwa Mahiaddin "Got to Go"
Baby, I'm so tired.
I'm back.



Here I come.
Wednesday, May 16 | 20:55 ✈

Assalamualaikum.

Hi, lama benor kann takk update blog. Ha, hambek ! sekali update post ngan tukar skin skali. Amacam okay takk ? Simple jee ? Ye, saya tau. Takk menarik pung. -,-  But, I satisfied with this new skin. For this current time lahh. Not sure about three days or weeks yang akan datang nie. Tengok-tengok tukar balek. Bukan nyee boleh stay lama-lama gune skin yang sama nie. Bosan -,-

HARHARHAR, exam untuk semester 3 akhirnya habis lahh jugak. Setelah berpenat-lelah practical di HSA. Cross pung habis a week before tamat practical rasa sangat lega. And now, masa kami menghabiskan masa kosong di kolej dengan aktiviti yang macam-macam ada.

Dari yang cari jentik-jentik semalam. Balut ubat jentik-jentik. Hari nie pulak sukaneka kelas. Then pergi letak ubat jentik-jentik. Sukaneka kelas yang macam kanak-kanak ribena uhh. Even there's no present for the winners but we actually disturbed the OT students while taking their exam by our cheering all over the college. Happening takk happening kiteowg 96 student nurse 1/11. 

Yang itu classmate, yang saya punya member Flagella-Li yang selalu tanpa sengaja dengan ke-blur-an kami membuat salah. Sampai kena panggil dengan pengajar dan kami datang dengan penuh tanda tanya caused takk dapat information uhh takk citer lagi. Adeh, takk tau lahh ape masalah nyee. 

Well, I guess I stop here. No idea. Tetibe. HARHARHAR.

Till then, take care.



© 2012 Layout made by mintrose. Changes made by mim0t. Have a nice blogging day !