HOMIE ABOUT OTHER

Never doubt yourself. You're capable of so much more than you think. "Inded, ALLAH is with the patient".

my network

+ follow// facebook// twitter// instagram// tumblr

its all about us


Previous post

I'm back.
Sarcastic.
Amalan Gaya Hidup Sihat.
Rasa macam nak hentak !
Siapa tahu ?
Extremely sad !
Favoritism or Nepotism ?
Tak Faham.
Coretan ku.
Talking to the Eclipse.



Baby, I'm so tired.
Friday, February 10 | 23:07 ✈



Assalamualaikum.

So, hi again after quite long time no write in this blog. Saya nak cerita story pasal cuti Maulud hari uhh. Hee, saya hang out sama dak abang kat Taman Rekreasi Ayer Keroh. Have fun with him even saya buat pasal dengan dia tapi dia senang jee maaf kan saya. Sorry sayang. Next time I won't do like that anymore. I promise. 


Well, sehari sebelum kami hang out dia ada datang rumah saya. Asalnye nak tolong tuning my guitar kapok uhh so saya ajak lunch sekali lahh. And saya masakkan dia asam pedas Melaka. Special untuk dia and of course for my happening family since kakak ipar saya balik rumah saya petang uhh. Hee, ayah yang ajar saya masak. Resepi turun-temurun from my late grandma. Ayah memang suka masak-masak and masakan ayah memang kena dengan tekak saya especially sambal goreng telur

Cakap pasal sambal telur, ada satu malam uhh bila saya nak makan my sambal telur tetibe dahh habis. Angah lak gie wat saya sentap well, tangkap leleh lahh saya. Then, ayah terus masakkan lagi ntok saya. HAHAHA. memang bertuah dapat anak macam saya nie. Kan kan kan. Tapi puas hati lahh dapat makan gakk. 

Ooh, tajuk entry nie takk de kena mengena pon sebab uhh lirik lagu from Block B. Kinda love their songs. Hip hop gitu since dahh dengar banyak gakk lahh lagu Leesang (Ada Kang Gary) HARHARHAR. seronok lahh dengar lagu-lagu macam nie but saya masih setia dengan T-ara and country music okay. Sekali-sekala ubah selera. apa salahnyaa. 

Okay-okay sambung cerita. Pagi uhh saya dah siap agak awal lahh tunggu dia datang pick up saya. Hari uh dia drive sebab kawan dia ikut sekali. so, kami dating bersama kawan nye lahh. Around 12 baru dia sampai, then amek kawan dia. Act, kawan dia ada agenda sendiri but something come without planning so cancel. Then, kami terus lahh ke destinasi kami. Dalam pukul 4.15 kami sampai, sampai-sampai jee kami maen jongkang-jongkit. HAHA, ternyata dia sangat berat bile saya berada di atas sahaja. HARHARHAR

Lepas dah borak-borak kami pun start lahh gie cycling kat tasik uhh. Well, kejadah maen bende uhh pukul 4.30 petang ketika matahari menyengat sehingga keringat yang paling mantap keluar memercik-mercik tanpa kawalan. Cehh, ayat nak over tapi wa cakap lu memang wa panas sampai dia yang jadi mangsa wa. Sorry sayang. Sorry sangat-sangat. Lepas dahh bertungkus-lumus berkayuh ke sana ke mari till mencapai bendera Malaysia yang dia takk dapat capai yesterday when he went to kayaking with his siblings and cousins, kami pun menamatkan perjalanan kami.

Rasa sungguh penat tapi best. HAHA. datang lahh Melaka even apa lahh sangat Melaka nie kan. err, mengarut. Okay, then dahh berpanas bagai time to eat lahh. McDonald tempat paling dekat so, situ lahh kami mengeringkan keringat kami. poyo. Then, hantar saya balik.

Gambar dia terang, saya takk. Unfair. Hee.

Sampai rumah maen cakk-cakk ngan Tisya pulak. Huu, full of joys that day. Thanks sayang

_________________________________________


Err, sekarang saya sedang menghitung hari menunggu saat practical yang takk sampai lagi 2 weeks nie. Wonder ward mana lahh first week nanti and hari ape dapat HK masa nak cuti bulan 3 nanti. Nak beli tiket der. Kang takk balik lak. 

"in another life, I would be your girl.." okay, dah merepek meraban pergi menyanyi lakk an. so, better pen off. (act, hand off from typing lahh

Till then, take care.

Labels:




© 2012 Layout made by mintrose. Changes made by mim0t. Have a nice blogging day !