HOMIE ABOUT OTHER

Never doubt yourself. You're capable of so much more than you think. "Inded, ALLAH is with the patient".

my network

+ follow// facebook// twitter// instagram// tumblr

its all about us


Previous post

Sarcastic.
Amalan Gaya Hidup Sihat.
Rasa macam nak hentak !
Siapa tahu ?
Extremely sad !
Favoritism or Nepotism ?
Tak Faham.
Coretan ku.
Talking to the Eclipse.
Tora datang lagi !



I'm back.
Sunday, January 29 | 00:32 ✈

Assalamualaikum.

Hi, so ape khabar ? Yeah, I'm back writing again in this lonely blog. Saya nak cakap banyak benda, saya nak cerita banyak perkara, saya nak bebel dan saya nak merepek macam-macam tapi takk tahu nak mula kat mane. Hurm, saya dah 20 y/o already last 24 January. Since saya hide my wall post I didn't received so much wishes cause saje nak tengok kawan yang betul-betul ingat birthday saya. A few of them yang wish, saya memang sangat appreciated. Thanks so much babes.  Hanya Allah yang mampu balas tanda ingatan korang kat saya. Well, macam biase my family celebrated my birthday with makan-makan kat restoran seafood or ikan bakar lahh because I'm sharing the same birthday date with my oldest brother, Along. Dia 27 and saya 20. So jimat lahh parents saya cause kami share cake and makan-makan sume. Birthday gift ? I've got one from my roommate, others.. well, I don't care so much about present. But I do care so much mereka kenang saya dalam doanya. Insyaallah.

Saya nak cakap thanks so much kat Alifah and Saidatina cause belanja saya makan Seoul Garden ari uhh. Thanks so much. Memang kenyang sampai nak jalan pon payah. Lama dok melantak dalam kedai uhh since dia boleh duduk takk de time limit. After that, gie karok pulak. Have so much fun with u guys. ILY. Kite kawan sampai bebila tau tau. Hee. 

Sekarang nie nak update status FB pon takk tau nak cakap ape cause saya dah hilang minat about social life. Well, I guess it is. But ntah lahh, bile tengok orang yang selalu saya stalk kat FB pon rase dah hilang mood. Even though there's still have something in my heart but I just to weak to become like before. I do miss my old life. If only I can turn back the time when I thought I was the princess in the cloud nine. Cheering with my sugarcoated people that always lifts me up. If only

I hope my future will be better and better and better. I already 20 and I've to change myself. I'll make a list since saya rase masa dah takk cukup. Just I wanna do something that saya takk pernah buat sepanjang hidup saya lagi. Just pray for me. Thanks.

Till then, take a good care of yourself.

Labels:




© 2012 Layout made by mintrose. Changes made by mim0t. Have a nice blogging day !