HOMIE ABOUT OTHER

Never doubt yourself. You're capable of so much more than you think. "Inded, ALLAH is with the patient".

my network

+ follow// facebook// twitter// instagram// tumblr

its all about us


Previous post

Day 9 - Challenge
Day 8 - Challenge
Day 7
Yeah, skin baru.
Sorry.
Day 6 - challenge
Day 5 - Challenge.
Day 4 - Challenge.
Day 3 - challenge.
Day 2 - Challenge



Tora datang lagi !
Friday, December 9 | 15:41 ✈

Assalamualaikum.

292_large


okay, lama takk saya hide blog ? lama kan kan. \sila angguk laju-laju/  hee, maaf lahh peminat-peminat semua. \perasan/ saya ta dee story lahh nak update. dan saya akan stop my challenge uhh. HAHA. dulu kobar-kobar nak buat sampai habis. chet, hangat-hangat tahi ayam jelahh saya nie. betul takk cik kiah gayah sekalian. well, da seminggu saya cuti sem but doing nothing. kalau setakat kemas umah uhh ada lahh. nak suruh mak aku melenting baru balik kerja pinggan takk basuh, lantai takk bersapu, nasi takk masak. hee, nasi jelahh saya mahir masak. periuk current jee pon. kalau takk tahu haii entah lahh. 

ooh, saya ada cuba buat sushi. HAHA. mesti takk caya kan. takk caya sudahh. \kau tengok muka aku nie betul-betul. ada muka Ada Aku Kesah/ well, tapi takk gulung pon cause tempat gulung nya takk de. takk beli lagi. nak ajak sapa nak gie beli. akak busy with her assigment sampai saya yang kena buat essay ngan nota die. angah lakk gie kursus pakai kereta. kalau akak free pon takk de kereta. ayah ngan mak of course lahh penat kerja. well, saya ngan adek saya jelahh terperuk kat umah. tapi adek saya asal gelap jee dunia nie hilang gie melepak kat ceruk mana ntahh. nie pon da pukul 3ptg takk bangun-bangun lagi. so, memang saya sorang jelahh kat umah nie. bosan bosan. eh, ta de sapa nak ajak saya kuar ke ?

Hari Selasa ari uhh ayah belikan saya gitar hitam. bajet senang nak belajar gitar. Haram Jadah betul. sakit jari doe. tunggu cik abang balik cuti sem ajarkan lahh nampak nyee. die balik next week. ada masa lagi nak belajar masakan kegemaran nya. hee, \kalau rajin

I'm a happy kid cause semalam berjaya dengan suka suki nyee saya men-download dan meng-install The Sims 3. HAHA. thanks to tutorial Nazihah A. lahhh. maen takk ingat dunia malam tadi. \merepek/ memang best lahh men game uh. puas hati laa tunggu sampai 4 hari 23 jam untuk download benda alah uhh. al-maklum lahh saya guna beruk band jee. ta de wi-fi kat umahh kampung bapak saya nie. Hee. kalau ada pon sapa yang nak guna kalau saya, akak dan angah ta de kat umah. membazir membazir. 

hurmmm, masa sampai umah hari Jumaat lepas saya agak terkejut lahh. adek meseej sebelum nie cakap umah dahh cantik. banyak lahh kau punya cantik. belum siap renovate lagi. berkepau umah bukan kau nak tolong kemas. agak hawau yee adek saya. but saya tunggu kesudahan renovation hall umah nie. hurmm, nak cat color ape ea ? ooh, FYI, umah saya nie digelar Tadika cause dalam satu ruang at least ade 2 warna cat yang berbeza. tengok dari luar je dahh tahu. sebelah warna kuning, tiang warna biru, dinding sebelah lagi orange. sangat colorful. nie pon adek nak soh ayah cat pintu color pink dinding color purple. \sabau jelahh/

eh, dah masuk paragraph berapa nie ? HAHA. lepas gian lama takk merepek dalam blog. ada sapa-sapa berjaya habis baca entry yang membosan kan nie ? kepada anda yang habis baca uhh saya ucapkan tahniah \tepukan gemuruh kedengaran/ Enjoy.

till then, take care. ;)  

Labels:




© 2012 Layout made by mintrose. Changes made by mim0t. Have a nice blogging day !