HOMIE ABOUT OTHER

Never doubt yourself. You're capable of so much more than you think. "Inded, ALLAH is with the patient".

my network

+ follow// facebook// twitter// instagram// tumblr

its all about us


Previous post

Extremely sad !
Favoritism or Nepotism ?
Tak Faham.
Coretan ku.
Talking to the Eclipse.
Tora datang lagi !
Day 9 - Challenge
Day 8 - Challenge
Day 7
Yeah, skin baru.



Siapa tahu ?
Wednesday, January 4 | 21:04 ✈


Assalamualaikum.

whoa, dah 4 hari dekat collage maa. Already start lecturing and assignment dahh pon. So, title post entry nie macam takk de kaitan okay. Saja jee nak letak Siapa tahu ? Saya pon takk tahu apa yang siapa tahu. Sebab malas nak pikir panjang-panjang pasal title entry. Bukan ada effect pon in fact bukan ada readers pon blog nie. HAHA. Saya syok sendiri kah ? Muahaha. Maaf lahh emosi takk stabil. 

Sejak naek collage nie rasa sangat mengantuk lahh. Dalam kelas takk yahh cakap lahh. Wa lentok habis tapi wa cover lahh. Kang takk pasal-pasal wa femes ames lakk kena caught dengan lecturer. Puahaha. Sampai bilik pon smabung tidur lagi. Petang orang gi jog saya kuak lentang. Malam orang stay up FB saya dah terbongkang. Inilahh nama nya masa cuti diisi dengan aktiviti tidur saja. Dah balik sini takk dapat nak adapt lagi. Ah, kacau betul.


270521_247716861905403_139814722695618_1128587_4100009_n_large


Lama takk picnik lepak kat tepi laut. Best nyee. Bila ayah nak bawa gie pulau lagi nie. Nanti bila qualified susah nak dapat cuti. Al-maklum lahh berkhidmat untuk negara. Sedia membantu even takk dapat cuti raya. Aish, pening bila nakk memikirkan bab kerja nie. Kerja best tapi cuti is the no. 1 problem. Bagi saya lahh, memang saya sensitif sangat-sangat pasal cuti. Berharga kott. Kerja dahh lah shift. Takot I've got no life jep.
Ugh, negative takk pemikiran saya. Well, lantak arr. Puahahaha

Till Then, Take CARE

Labels:




© 2012 Layout made by mintrose. Changes made by mim0t. Have a nice blogging day !