HOMIE ABOUT OTHER

Never doubt yourself. You're capable of so much more than you think. "Inded, ALLAH is with the patient".

my network

+ follow// facebook// twitter// instagram// tumblr

its all about us


Previous post

Rasa macam nak hentak !
Siapa tahu ?
Extremely sad !
Favoritism or Nepotism ?
Tak Faham.
Coretan ku.
Talking to the Eclipse.
Tora datang lagi !
Day 9 - Challenge
Day 8 - Challenge



Amalan Gaya Hidup Sihat.
Tuesday, January 10 | 21:06 ✈

Assalamualaikum.

Act nak update pasal benda nie ahad lepas but then malas lahh pulak kan. So, update skang lahh. Well, Sabtu lepas kolej ada buat event nie lahh Gaya Hidup Sihat yang telah di rasmikan oleh Datuk SUB yang dapat meluangkan masa hari uhh. Event nie start dalam pukul 8a.m tapi kami dah gathering dekat dataran uh around 7a.m lagi. Punctual tak punctual kami. HAHA.

Then start with aerobic ke J-robic saya pon takk tahu lahh nak cakap but takk pandai nak buat step dia cause gune step zapin. memang lahh kan saya nie suke zapin untuk gabungkan jadi senaman pagi-pagi. After that, dapat breakfast yang kami dah bayar RM5 dan kami dapat sandwich. err, sandwich ke kalau roti sapu kaya ngan planta. HAHA. 

Yeah, kali nie kami tunggu-tunggu. Taklimat dan ucapan. memang tangkap lena tapi kena cover cun lahh. HAHA. kang ta pasal-pasal kena mara dengan lecturer padan muka. so, kena lahh stay awake. Lepas dah habis acara kat dalam auditorium uhh. kami pon keluar lahh. ada macam-macam persembahan lahh yang di persembahkan. Antaranya, koir, aerobic lagi then, taekwando. saya pulak tak join sangat persembahan cause pergi ukur lemak dalam badan okay.

Der, berat badan saya 42.8 which means after dahh bundar uh 43kg lahh. naek 2kg balik lepas dahh turun 2kg. tinggi ? err, takk sampai 150cm pon. jangan risau, saya memang pendek. dan lemak dalam badan perempuan normal < 30, Surprisingly, lemak saya 28.2. HAHA. memang sangat banyak okay. Members laen pon 25, 19, 21. saya lakk 28.2 ? Nie lahh bahana suka sangat makan kulit ayam yang sebenarnya lemak ayam uhh. Huwaaa. 








Labels:




© 2012 Layout made by mintrose. Changes made by mim0t. Have a nice blogging day !