HOMIE ABOUT OTHER

Never doubt yourself. You're capable of so much more than you think. "Inded, ALLAH is with the patient".

my network

+ follow// facebook// twitter// instagram// tumblr

its all about us


Previous post

Talking to the Eclipse.
Tora datang lagi !
Day 9 - Challenge
Day 8 - Challenge
Day 7
Yeah, skin baru.
Sorry.
Day 6 - challenge
Day 5 - Challenge.
Day 4 - Challenge.



Coretan ku.
Sunday, December 11 | 16:40 ✈

Assalamualaikum.

Saat ini, ku termenung keseorangan. 
Mengingati detik-detik yang berlalu.
Pertama kali ku menjejakkan kaki di bumi Alma mater ini.
Ketika pertama kali ku terlihat dirimu.
Kau kelihatan menarik bagi ku.
Hatiku melonjak-lonjak ingin berkenalan denganmu.
Ingin berteman denganmu.
Namun, ku sedar diriku sudah berpunya.
Cuma dia dihatiku, tiada yang lain.

Hari kian berlalu, kini kau telah menjadi kawanku.
Kita sering berutus salam juga sering berutus pesanan.
Hatiku senang sekali.

Hari berganti bulan, sikap kau makin berubah.
Saban hari kau bertanya mengenai rakanku.
Aku sabar, sabar dan ku jawab segala persoalanmu.
Aku dengar segala ceritamu dan dia.
Tapi hatiku resah, tidak tahu mengapa.

Sehingga suatu masa, kita sering bertikam lidah.
Hanya kerana hal remeh.
Mungkin juga silapku yang terlalu emosional.
Maafkan aku.
Tapi saat itu, kau hampir memutuskan persahabatan kita.
Aku sungguh gelisah. 
Adakah aku akn kehilangan mu.

Hari kian pergi.
Hembusan angin membawa khabar kau memohon maaf.
Terasa riang hati ini.
Kawanku, sudah lama ku maafkan dirimu.
Sementelah itu, kita berkawan kembali.
Namun, tidak seperti dulu.
Kau tidak lagi menumpukan perhatian kepadaku.
Walhal kepada rakanku itu.

Ingin sekali ku katakan padamu.
Aku iri hati tapi aku sedar.
Diriku tak layak untuk berkata demikian.
Biarlah.
Biarlah ku simpan rasa ini di dalam hatiku.
Dan aku akan setia pada kasih ku yang satu.
Namun sahabatku, aku tiada pasti hatiku padamu.
Biarlah kita terus berkawan.

AHAHAHA, till then take care.

Labels: ,




© 2012 Layout made by mintrose. Changes made by mim0t. Have a nice blogging day !