HOMIE ABOUT OTHER

Never doubt yourself. You're capable of so much more than you think. "Inded, ALLAH is with the patient".

my network

+ follow// facebook// twitter// instagram// tumblr

its all about us


Previous post

otak tepu.
yeah !
KSKB JB.
ANNIVERSARY.
AINAA ELIAH.
TYRA SAIDI
At Last.
MEET HIM.
WARDA WARDA.
Title:



susah sangat ke?
Sunday, January 16 | 20:29 ✈

ASSALAMUALAIKUM.

hi and what's up guys. well weekend nie ta wat pape pon. just semalam saya outing beli barang siket. *siket laa sangat sampai 100++ abes. ntah apa ntah barang yang mahal sangat uhh. padahal da wat da list barang budget segala. tapi tetap abes banyak jugakk. aishh da la elaun ta pat lagi. sabar-sabar. minggu nie jelahh kuar next weekend jangan harap nak kuar lagi. nafsu-nafsu. tolong lah jangan menguasai saya. 

cut the intro and let's talk about my entry's title. okay. susah sangat ke ea? saya pelik laa. susah sangat ke sebagai seorang wanita yang beragama islam nak pakai baju kurung dan tudung ? susah sangat ea ? baju kurung uh ta selesa ke ? terlalu longgar ea ? ooh macam uh ke. then tudung uh ta trendy ke? ooh sebab uh ea dan nak tayang rambut karat masing-masing ea. wow. seronok nya jadi korang ea. bebas jee nak pakai pape. *sigh. 

actually saya tahu korang belajar kan agama dulu kat sekolah pasal hukum syariat pakaian. okay fine la kalau nak free hair ke apa ke. uh kan diri korang tapi kalau da kolej ke tempat belajar korang dah wajibkan berbaju kurung dan bertudung, perlu kah korang pertikaikan ? nak merungut ? nak menyumpah maybe ? hey at least mereka, pihak pengurusan kolej uhh lebih bertanggungjawab nak membetul kan korang dari family korang tau.

so terima lah seadanya. ta payah laa nak buat muka laa apa lah. saya doakan korang nie terbuka hati jugakk satu hari lepas dah abes belajar kan da tak wajib pakai tudung semua tapi korang still pakai. saya pon ta la perfect sangat pakai tudung labuh. baju longgar selalu. tapi saya just nak tegur laa sikap korang yang merungut bagai dengan peraturan macam uh. sebagai manusia kite kena berpesan-pesan right.

ooh lagi satu. kalau dah pakai tudung uh jangan la macam chipsmore. kejap pakai kejap free hair. pelik laa. tapi kalau dalam proses nak berubah ke arah kebaikan uh okay laa. well saya nak minta maaf laa entry nie beremosi laa pulak kan. saya harap kata-kata saya nie ta delah wat orang menyampah lak kan kat saya. sorry okay kepada sesiapa yang terlibat uh. just nak cakap je. 

okay laa. hope korang berubah one day. keep going. 

Labels:




© 2012 Layout made by mintrose. Changes made by mim0t. Have a nice blogging day !