HOMIE ABOUT OTHER

Never doubt yourself. You're capable of so much more than you think. "Inded, ALLAH is with the patient".

my network

+ follow// facebook// twitter// instagram// tumblr

its all about us


Previous post

MEET HIM.
WARDA WARDA.
Title:
okay. kenduri.
citer lapuk ! HAHA
ta larat laa.
...
sumpah. terasa nak update blog nie. tapi ada macam...
HABBATUS SAUDA.
::KERINDUAN::



At Last.
Tuesday, December 28 | 17:04 ✈

ASSALAMUALAIKUM.

so hi guys. dah lama kot ta update blog sebab eager nak comel kan blog nie. tuto sana google sini. and at last nie la hasil nya. meantime, i absolutely proud with this blog tapi tengok laa bila dah lama-lama siket. mesti dah bosan punye. 

okay sume tahu kan ahad lepas my abang birthday. so saya dah pon bagi present to him. apa? well rahsia. HAHA. not so much but saya ikhlas bagi dia. dia cakap dia suke. hee. :) 

JUMAAT.



pada hari tersebut saya telah date sama HAZIRAH. yeah. dapat pon jumpa minah yang sorang nie. memang rindu habis laa kat dia. kami kuar kejap jee. just makan-makan then dia teman saya beli hadiah untuk abang. tapi yang membuat kan kami lama sangat kat DP uhh sebab nak tunggu tiong datang amek hadiah abang. yeah saya pass gift uh kat tiong sebab saya takut ta dapat jumpa die pulak. on the same day, abang pergi camping with his family at Pengkalan Balak. then sambut birthday dia sekali with his twin ami. then after met tiong saya pon balek laa sama ajie. thanks ajie for that day. 

SABTU.


pagi-pagi lagi saya dah siap. yeah nak kuar lagi. memang kaki jalan betul. for the last time maybe saya nak jumpa kawan-kawan terbaek saya kat matrik uhh. saya pon menjejaki mereka ke Pengkalan Balak. yeah abang ada kat situ gakk. tapi time uhh abang dah nak balek daa. just jumpa kejap jee. M2T8 ada buat macam jamuan kelas laa kot kat pantai uhh. ada games sekali laa bersama mentor Miss Rodziah. cikgu memang sporting laa. HAHA. seronok sangat tengok mereka maen air. saya? no saya ta maen air pon. hee. well lepas laa siket rindu kat mereka uh. especially AINAA and TYRA. aishh. sayang korang laa. study baek-baek tau. jangan maen-maen lagi. da nak final dah kan. good luck. 
ainaa.
tyra.

AHAD.

okay hari uhh saya memang malas nak kuar lagi. tapi adek saya aishh merengek nak pergi tengok wayang. then kami pergi laa jugak lepas dah basuh kereta citra and kelisa uhh. *adek punye pasal. naseb baek akak rajen nak layan jugakk. then akirnya adek merajuk sebab nak beg sekolah. pening betul. yeah memang penat.

ISNIN.

which is yesterday. saya ke mahkamah. buat akuan sumpah dengan pesuruhjaya sumpah. semalam akak bawa saya urus kan hal nak masok nursing nie. just tinggal medical check up esok and nak amek gambar passport. hope segala urusan berjalan lancar. jumaat nie nak gerak dah. aishh lepas nie memang busy laa. no more nak online-online. nak tweet sana sini. nak stalk picture orang kat FB nak reblog kat tumblr. yeah and for this blog also no more entry. sampai bile? ntahh laa. ta sure lagi cara belajar nursing nie. but setahu saya memang busy. and i hope i can do it. well pray for me yup. 

well. i guess enough laa. 

Labels:




© 2012 Layout made by mintrose. Changes made by mim0t. Have a nice blogging day !