HOMIE ABOUT OTHER

Never doubt yourself. You're capable of so much more than you think. "Inded, ALLAH is with the patient".

my network

+ follow// facebook// twitter// instagram// tumblr

its all about us


Previous post

WARDA WARDA.
Title:
okay. kenduri.
citer lapuk ! HAHA
ta larat laa.
...
sumpah. terasa nak update blog nie. tapi ada macam...
HABBATUS SAUDA.
::KERINDUAN::
good bye besties !



MEET HIM.
Friday, December 24 | 01:10 ✈

ASSALAMUALAIKUM.

so hi and what's up? okay saya nak story sket laa about yesterday i met my abang. actually kami sepatut nya keluar hari nie. tapi yeah my bad yang eager sangat ta sabar nak jumpa dia. and he missed to play golf with his brothers. T.T sangat sangat rasa bersalah. abang iela minta maaf. -_- 



well birthday dia ta lama lagi. plan nak bagi hadiah apa da ada tapi belum beli lagi laa. hope ada kesempatan nak keluar pergi beli nie. so semalam kami macam biasa laa. date tgok movie and makan of course. tapi yang agak pelik laa semalam biasa kalau angin mereng saya nak ajak dia bergambar kat A'Famosa uhh awal-awal dah disangkal nya. semalam dia pulakk yang ajak. siap rakan video lagi. HAHA. best sangat date kali nie. lepas dah penat berjalan heret kaki ke sana sini lagak macam pelancong then kami pon seat for the movie. Narnia. eh nape macam bosan jee citer dia yang nie. maybe pelakon yang uhh ta de. *winkwink.


okay okay lepas movie kami ke MP nak beli colour pencil for his little sister, Tasha. happy belated birthday yup. ari uh kak silah call nak wish tasha dah kuar pulakk. nvm. :)

then dah beli segala macam barang kami pon beransur pulang. *tiba-tiba.* mira, aku teringin laa nak makan SR. belikan boleh. blueberry ke? raspberry ke? okay saya baru belikan dia kemeja dan dia minta kek pulakk. hai sayang la katakan sanggup ku harung lautan jammed dan membeli kek akak tau tau. 

akhirnya sampai umah jugak. yeah saya penat. malam online nak check BL and CV.

*psst. adek saya MOHD FAIS BIN ISMAIL dapat 7 A 1 B. dimana result PMR dia laa paling gempak antara adek-beradik saya. aishhh. saya kalah. 1A. jealous okay. but by the way congratulations laa wey. ta sangka leh dapat gitu. sape ta terkejut. 


till then take care.

Labels:




© 2012 Layout made by mintrose. Changes made by mim0t. Have a nice blogging day !