HOMIE ABOUT OTHER

Never doubt yourself. You're capable of so much more than you think. "Inded, ALLAH is with the patient".

my network

+ follow// facebook// twitter// instagram// tumblr

its all about us


Previous post

okay. kenduri.
citer lapuk ! HAHA
ta larat laa.
...
sumpah. terasa nak update blog nie. tapi ada macam...
HABBATUS SAUDA.
::KERINDUAN::
good bye besties !
geram + suke.
ubat bedil !



Title:
Monday, December 20 | 02:24 ✈

ASSALAMUALAIKUM.
sewel.

hi and good evening. yeah. kali nie punye entry nak cakap pasal apa yang berlaku dua tiga hari nie. okay. first nak citer pasal hari nie laa. well. petang tadi pergi kenduri kat umah kak hawa a.k.a akak ipar saya yang sulung. then tibe-tibe maghrib tadi ayah ajak hang out for movie. so saya dah terbayang-bayang wajah KAK LIMAH. yeah kami tengok movie uhh. kat MBO saja. dekat dengan umah. HAHA. mak saya marah sebab saya eager benor nak movie uhh. sorry mak. after finish the movie, we straight away go home. ayah nak kerja esok ye anak-anak. and sampai umah terus check my Baking Life plus City Ville. HAHA. abang cakap saya taksub sangat dengan game. yelahh. iela bosan abang busy study. :(



okay. let's talk about yesterday. saya ikut pergi beli barang hantaran for my angah. actually and truly. saya sangat malas nak ikut. ntahh nape angah nak sangat saya pergi sekali. sengal. well kami pergi cari err what we called it. tepak ea. yang nak letak hantaran uhh laa. tapi bukan tepak biasa uhh. nak jimat and cantek kami beli macam kayu gitu kat DP kraf tangan. exclusive and safe laa. then ke cowboy nak cari reben segala. bunga laa. yeah before ke cowboy kami cari kain satin di nagoya. and we go home. malam online. :)

hodoh.




and so. nak citer saya hang out sama akak and adek. ke DP and MP. yelahh. mahu ke mana lagi. watched TRON LEGACY. awesome. menarik jalan citer die yang kite boleh predict what's the end. HAHA. okay laa. malas nak taip lagi. *psst. abang dah sudah study belom??



till then. take care. ;)



Labels:




© 2012 Layout made by mintrose. Changes made by mim0t. Have a nice blogging day !