HOMIE ABOUT OTHER

Never doubt yourself. You're capable of so much more than you think. "Inded, ALLAH is with the patient".

my network

+ follow// facebook// twitter// instagram// tumblr

its all about us


Previous post

geram + suke.
ubat bedil !
Berjimba dalam Igauan.
raya korban !
dinner time !
cuti.
i love the way u lie.
KEHIJAUAN !
mampos !
FB baru !



good bye besties !
Thursday, December 9 | 21:11 ✈

ASSALAMUALAIKUM.
m2t8
hi. well hari ini hari diantara hari yang paling mencabar buat saya. mengapa? yeah. sebab saya buat keputusan nak keluar matrik hari ini. dan yang paling sadis dalam keputusan saya nie. saya pergi tanpa pengetahuan sape-sape pon. okay. sekarang dapat bayang kan ta yang saya nie sangat kejam terhadap kawan-kawan saya. yeah sila sepak saya laju-laju. say mengaku saya buat mereka macam ta penting jee kan kan. tapi saya ta sanggup nak hadapi saat-saat perpisahan uhh. okay. di mana kami akan saling berpelukan. dan berpesan-pesan. dan sudahh tentu mengalirkan airmata.

hey. saya ta nak owang tengok saya menangis even baru pagi semalam mata saya bengkak sebab menangis satu malam. teet. hehehe. biar laa kantoi lebam mata jee. tapi memang ta nak nangis-nangis depan mereka. dan saya pon ta nak mereka menangis. hey korang silah nak minta maaf sangat-sangat pasal hari nie. silah ada tinggal kan wasiat kan kan. hee. jangan lupakan kenangan kita bersama tau. well even kita punya probability yang paling sedikit untuk berjumpa kembali. but biar laa doa saya mengiring korang. dan harap sebaliknya juga. yang sudahh uhh hope korang leh maaf kan salah silap nya. yelah. budak ta leh duduk senyap kan. hehe. 

okay okay. saya ta leh tahan lagi nie. kang lappy nie rosak terendam air apa ntah yang mengalir deras nie. air terjun mungkin. haha. 

till then. take care !

sayang korangg.

Labels:




© 2012 Layout made by mintrose. Changes made by mim0t. Have a nice blogging day !