HOMIE ABOUT OTHER

Never doubt yourself. You're capable of so much more than you think. "Inded, ALLAH is with the patient".

my network

+ follow// facebook// twitter// instagram// tumblr

its all about us


Previous post

mampos !
FB baru !
the very bored sunday.
my wish come true !
raya keenam.
hang out jee tau !
raya kedua.
happy eid al mubarak guys !
saya baru cuti tau !
so and so



KEHIJAUAN !
Sunday, October 24 | 18:54 ✈

ASSALAMUALAIKUM.


hari nie. saya ke tepi bukit. saje cuci mate.
pada awalnya saya ajak roomate jogging tapi dorang rajen sangat.

so saya just lepak kat tepi bukit jelah.

hari nie. ada sesuatu yang mengganggu fikiran saya.

tapi saya da di pesan supaya jangan bimbang.

hope benda nie dapat diselesaikan 1 hari nanti.

ooh ya. kita bermadah nak hari nie.

mimpi.

ada orang mnegejar mimpinya untuk jadi kenyataan.

ada juga yang hanya mundur tanpa mencuba dan melupakan.

dan ta kurang juga ada yang menyimpan mimpinya 

sambil meniti sisa hidupnya.
bagi saya orang pertama sangat berani. mengejar mimpi.

walaupon tidak menjadi kenyataan tapi menjadi satu kepuasan

bila dah mencuba. 

orang kedua pula, malas rasanya. tidak yakin dan hanya pasrah.

sudah pasti mimpi nya tidak menjadi kenyataan. 

dan yang terakhir.

orang ini sangat menderita. tidak meluahkan mimpi yang di ingini.

hanya melihat mimpi nya musnah. 

derita kan.

emm. kenapa perlu cerita pasal mimpi nie ??

ntah laa. rasa ingin berkongsi kat para blogging.

semua idea nie dapat masa lepak kat bukit tadi.

sangat tenang tengok pemandangan luar bandar.

ada burung kelicap. ada nampak tupai berkejaran.

ada kambing sedang meragut rumput.

ayam dan itik sedang mengais. indah kan.

ta kurang juga saya nampak pasangan yang sedang menginjak usianya.

bahagia di rumah mereka.

isterinya menyapu laman. suami pula berkebun.

alangkah indahnya kalau saya dan abang macam nie 

suatu hari nanti. amin ya rabbal alamin. 

semoga jodoh kami dikuatkan dan dipanjang hingga 

ke syurga. :))

emm. ta sampai 3 ari lagi saya nak US.

hope dapat buat yang terbaek. 

pray for our success guys.

well. i guess enough for this entry.

till then take care :)


Labels:




© 2012 Layout made by mintrose. Changes made by mim0t. Have a nice blogging day !