HOMIE ABOUT OTHER

Never doubt yourself. You're capable of so much more than you think. "Inded, ALLAH is with the patient".

my network

+ follow// facebook// twitter// instagram// tumblr

its all about us


Previous post

the very bored sunday.
my wish come true !
raya keenam.
hang out jee tau !
raya kedua.
happy eid al mubarak guys !
saya baru cuti tau !
so and so
i want this ! i want that !
puas ati !



FB baru !
Sunday, September 26 | 12:07 ✈

ASSALAMUALAIKUM.

Hi awak semua. sehat ? yup. hope sume sehat sehat belaka.

saya oke jee. :) 

ooh yeah. ta nak buang masa. so straight to the point.

da baca tajuk post right ? 

saya create FB acc baru. nape ? 

jawab nya. saje jee. nak isi masa kosong.

HAHA. macam banyak jee masa kosong uhh. 

da la nak trial esok. yeah. makin dekat dengan US.

bukan United States tapi Ujian Semester yup.

27/10. date yang paling di tunggu-tunggu untuk menguji tahap IQ.

kalau pandai ta pe. nie da la ta pandai. malas pulak uhh.

bab-bab nak bersosial di laman sosial rajen la pulak.

ini laa asilah amirah ismail.

ooh yeah. nama kat FB baru saya uhh. 

RATU MULIA ISMAIL. hei. bukan nak perasan oke.

uhh makna nama saya. saya ulang MAKNA NAMA saya.

so. ta yah nak terdetik kat hati awak nak cakap saya perasan.

ta baek tau. even saya selalu wat macam uhh kat owang len. HAHA.

well. minggu nie ta de pon yang special. just ngah busy nak exam kan.
kuiz. kelas tambahan. makin membelenggu.

tapi untuk masa depan. i'll strive for it.

ooh yeah. abang kan. 

iela rinduu sayang. take care. jangan demam. tekak da sakit uhh.

pastu ta mo muntah lagi. kalo asek muntah jee bila nak gemok.

emm. last night. saya sekeluarga makan ikan bakar. 

so snap pic. 







well. rasa nya. cukup laa setakat ini.

minggu depan mseti struggle for trial and also drama.

hope dapat hafal segala notes and scripts. yeah.

till then guys.

take care and love yourself.

Labels:




© 2012 Layout made by mintrose. Changes made by mim0t. Have a nice blogging day !