HOMIE ABOUT OTHER

Never doubt yourself. You're capable of so much more than you think. "Inded, ALLAH is with the patient".

my network

+ follow// facebook// twitter// instagram// tumblr

its all about us


Previous post

ubat bedil !
Berjimba dalam Igauan.
raya korban !
dinner time !
cuti.
i love the way u lie.
KEHIJAUAN !
mampos !
FB baru !
the very bored sunday.



geram + suke.
Saturday, December 4 | 14:15 ✈

ASSALAMUALAIKUM.

hi. korang pe kabar? well. minggu nie balek umah. so rajen laa siket nak update blog nie. semakin hari semakin sedih pulak nak tinggal kan mereka. yeah. saya memang sayang kawan-kawan saya. even mereka lupakan saya. saya tetap kawan mereka. tapi kadang-kadang uhh saya ta layan mereka jugakk. tapi bukan saya da lupakan. maybe time uhh ada sesuatu yang ta dapat saya hindari. so kawan. please forgive me. and and of course sape yang penah jadi kawan saya uhh kenal dengan perangai saya right. yang suke menyakat owang sampai naek menyampah. HAHA. saje jee saya buat begitu. sebab saya nak tinggal kan kenangan buat kamu semua. sorry yup. maybe aa di kalangan teman-teman yang ta suke saya. yelahh. nobody perfect right. tapi saya ta kesal berkenalan dengan mereka. berkawan biar seribu. berkasih biar satu. dan yang satu itulah abdullah syarafi ismail. hehehe. nak jugakk tulis nama die. buah hati saya kan kan. saya punya suke laa. :) 

well. to the next level. kenapa saya cakap geram kat title post. oke meh saya story kat kamu. masa saya sekolah sharodz dulu saya ada kawan baek. nama nya ajie. saya die dan ekin memang best ever friends. ta penah nak berenggang laa. even ta sama kelas. saya mula rapat dengan mereka start form 2 rasanya. persahabatan kami jadi makin utuh. selain mereka. kami juga ada member group. sparkle. ahli nye sume 19 owang. best kan ade member rapat ramai-ramai macam uhh. memang seronok. mereka semua pandai-pandai. saya laa yang kurang siket. break rules kat skolah? ta yah cakap laa. memang kami wanted ngan cikgu-cikgu disiplin kat sana. HAHA. nama asek kena announced jee. dengan tudung pendek. ponteng kelas. ponteng prep. ta gi surau. waa. miss all of u. sweet memories. sampai laa kami form 3. lepas PMR sume dapat result. gempak-gempak sumenyee. 9A sampai laa 5A. saya dapat 6A jee kot. saya ekin dan ajie da buat keputusan nak berhijrah ke skolah laen. yeah. i got to go to teknik melaka. ajie ke dang anum rasa nya. atau pun sedary. and ekin to bukit rambai. sejak uhh kami jarang jumpa daa. ekin lagi laa. sampai skunk ta jumpa-jumpa. saya dan ajie at least last jumpa time raya puasa ari uhh. i'm totally heart them so much. saya ta boleh tengok mereka sedih. 

semalam ajie ngadu kat saya. her best friend suddenly does not contact her anymore. how come? kenapa tibe-tibe jee. ajie bagi mesj ta berbalas. call ta berangkat. kenapa? kesian ajie. jangan laa buat kawan macam uhh. kalau da ta nak berkawan terus terang jee. ta delahh owang uhh sedih mengenangkan apesal tibe-tibe lost contact. padahal sebelum nie oke jee. nak cakap busy. owang uhh ngah cuti rasanya. ajie cakap ta pelah. maybe die ada kawan yang lebih rapat dengan die. die tersenyum. tapi saya tau hatinyee hancur kecewa. ajie sabar nyee. maybe die ada alasan die tersendiri. silah ade kalau ajie ada probs citer jee. even silah ta pat selesaikan masalah nye. tapi at least silah boleh jadi pendengar yang setia. so chill babe. ajie ta kan kehilangan silah sebagai kawan ajie. hee. take care. jangan sedih-sedih lagi tau. 

oke oke. skang nak story pasal ape yang suke sangat hari nie. hehe. ari kan birthday akak saya. da 23 daa. haha. oke. nak wish akak laa.

  • happy birthday akak.
  • sweet 23.
  • may ALLAH bless u.
  • i'll pray for your success.
  • good luck in your life.
  • sayang kamu. hehe.
  • thanks jadi akak yang baek
  • selalu mengalah dengan saya.
  • heart u.
akak. sorry laa. purse tertinggal kat kolej laa. t len kali bagi hadiah ea. hehe. 

well oke laa. till then take care.

Labels:




© 2012 Layout made by mintrose. Changes made by mim0t. Have a nice blogging day !