HOMIE ABOUT OTHER

Never doubt yourself. You're capable of so much more than you think. "Inded, ALLAH is with the patient".

my network

+ follow// facebook// twitter// instagram// tumblr

its all about us


Previous post

raya korban !
dinner time !
cuti.
i love the way u lie.
KEHIJAUAN !
mampos !
FB baru !
the very bored sunday.
my wish come true !
raya keenam.



Berjimba dalam Igauan.
Friday, November 26 | 19:14 ✈

ASSALAMUALAIKUM.

hai. apa kabar anda? saya sehat alhamdulillah. :) well. macam mana hidup minggu nie ea. semua nya macam biasa. tiada yang luar biasa. atau cabaran makin meningkat menjadi kan persoalan makin membelenggu kepala ? wow. intro yang menarik ta ? HAHA. merapu ta sudahh. ini laa keje nye bila malas nak siapkan homework dan mula ber blogging. aishh. bila laa sikap ini mahu di buang. bukan mustahil. cuma banyak alasan. manusia zaman sekarang. bak kata cikgu saya. awak semua nie tunggu saya suap baru nak jalan ea. bukan nak cari jawapan sendiri. hehehe. yup. ni laa sikap nyee. malas nak berusaha. so tengok laa result isnin nie kuar gred pe. :





okay. kembali ke pangkal jalan ea. saya nak story pasal semalam. kami warga kmm ada program di surau ibadur rahman. hehe. ingat kan ceramah agama ke. rupanya nak tegur pasal sikap pelajar yang semakin hari semakin banyak lemak. ta hormat cikgu lagi. pakaian pon ta ikut peraturan. dan lain-lain. well. saya nie pulak ta boleh duduk lame-lame macam uhh dengan ceramah yang macam ta ada kaitan dengan puak PDT macam saya. jadi saya pon ber photo shoot la dalam surau. haa. saya nak buat teguran laa kat sini. well. kita muslim right. mesti semua tau surau itu rumah ALLAH. so bagi mereka yang tidak boleh solat yang duduk di belakang uhh. tolong laa senyap masa orang laen ngah solat. tau ta cakap perkara yang laro' dalam surau kan dosa. ini apatah lagi mengganggu orang yang sedang solat. lagi banyak laa dosa uhh. boleh ketawa besar lak uhh. memang mengganggu betul. lepas ini tolong laa jaga adab dalam surau. mana kawan-kawan anda yang macam uhh tolong laa sedar kan die. kite hidup kan kena berpesan-pesan. baru laa boleh maju. :)


gina with mia. roomates.


----------------------------------------------------------------------------------

yeah. actually baru balek dari bilik ainaa nie. tadi ada mentor mentee. HAHA. men tepis-tepis belon. memang sengal. balek bilik pulak baru teringat ta bawa kunci. lenggang kangkung je tadi. aishh. memang mencabar keimanan hati dan sanubari. well. uhh yang lepak bilik ainaa. tengok movie I KNOW WHO KILLED ME. yeah. horror movie. terrifying. annoying. confusing. wow. bombastic. okay. boleh bayang kan citer die skunk. memang laa best. I suggest u all try watch this movie. movie nie da lama daa. Lindsay Lohan berlakon. about twins yang ada sixthsense. die boleh rase ape yang kembar die rase. hebat kan. satu warna biru. satu warna merah. and of course saya ta nak laa benda-benda merepek jadi kat abang saya. abang saya kan kembar. hehe. sayang abang tau. cakap pasal abang. iela rindu kamuu. kapan mahu pulang melaka lagi? nanti jumpa tau. and please don't be naughty. iela ta nampak abang kat sana. so jujur yeah. iela jujur gakk.


ooh yeah. post nie macam ta de kaitan kan dengan title. okay okay. nak story laa skunk. lately nie, rasa macam ta sedap hati. kelmarin ada pelajar meninggal kat matrik nie. kat asrama. perempuan. Innalillah. setakat nie. da ada dua orang pelajar yang meninggal. memang sedih laa. terasa sangat yang hidup nie memang singkat. dan of course laa kita ta tau bila kita akan mati. macam mana kita mati. pernah fikir ta semua nie. emmm. dalam terfikir-fikir pasal kematian nie. terimbau laa macam-macam benda yang menakutkan. sempat ta nak bertaubat?? yeah itu laa yang paling gerun. nak kembali kepada-Nya dengan tidak sempat bertaubat? Nauzubillah. takut kan. da la ngah risau pasal result nak kuar nie. anda semua doakan result saya baek ye. dan harap sangat apa yang saya hajati uhh pon termakbul. dua-dua hari yang sama. amin..


well. da naek sem baru nie. belajar pon makin tough. nak masok PST lagi laa makin mencabar. ramai jugakk laa yang da angkat kaki keluar matrik nie. yang yang buat saya macam ayam berak kapur. --> eh. betul ke perumpamaan nie. sorry yup cikgu BM. matrik da ta de subjek BM lagi laa. hehehe. <--- well. saya agak risau laa. macam mana nak survive ea. susahh woo. matrik memang laa shortcut nak degree. tapi payah nye. macam-macam igauan da menjelma nie. aishh. risau. risau. risau. risau...lalalala. haa. mesti penah dengar kan lagu nie. :)


well. better stop laa. makin lama makin mengarut. till then. take care. make sure u pray for my success. thanks.


Labels:




© 2012 Layout made by mintrose. Changes made by mim0t. Have a nice blogging day !