HOMIE ABOUT OTHER

Never doubt yourself. You're capable of so much more than you think. "Inded, ALLAH is with the patient".

my network

+ follow// facebook// twitter// instagram// tumblr

its all about us


Previous post

raya kedua.
happy eid al mubarak guys !
saya baru cuti tau !
so and so
i want this ! i want that !
puas ati !
consider la siket !
err. anything ? nothing.
tart and cornflakes.
ooh bored !



hang out jee tau !
Tuesday, September 14 | 21:05 ✈

ASSALAMUALAIKUM.

hi. lame gakk ta updated blog nie. ari nie da raya ke-5.

waa. pejam celik je da 5 ari. luse nak balek kolej daa. 

homework memang ta sentuh langsung laa.

aishh. leceh betol laa kalo da cuti ta beringat nie. t mule laa sesi 

me-COPY answers classmates. hehehe.

oke. meh sini rapat-rapat saya nak citer time raya ketiga.

well. hari uhh nak sangat gi jumpe dak ajie. tapi ta ade owg nak anta.

nie laa bahana ta de lesen ye. mule laa menapak ke MC.

sampai MC pulak mengeja mana satu bas nak kena naek. yup ! MUAR MERLIMAU.

umah ajie kat merlimau. so agak ter agak-agak la nak tekan loceng sebab tempat ta familiar.

tapi alhamdulillah. sampai ngan selamat. :))

huu. lepas rindu kat die. citer pasal study kat matrik. dan pasal cinta.

ajie. don't be sad ea. i know u will get better. study first. 

pas da kenyang makan makaroni. saya pon ke umah JENG JENG JENG !

haha. da sampai merlimau uhh. g pulai laa. umah abang kesayangan saya.

waa. malu nyee. tapi seronok dapat jumpe abang dan keluarga. 

i love u sayang. sumpah sayang abang sampai mati. sampai syurga tau ! <3



oke. selesai hari raya ke-3. seronok kan kan ? hehe. 

malam pula saya dan sai ke umah epa. open house. 
lama ta jumpa epah. macam cerita rupenya saya ta tau. aishh.

raya ke-4.

emm. nak jalan mane ea. hati nie rasa nak jumpe abang lagi.

tapi abang kat hospital jaga nek.

rindu kat dada nie ta hilang lagi. so lepas kemas umah serba serbi. saya pon ke hospital.

jumpe abang kat sana. ta lama pon. just borak-borak. hehe.

kan abang kan. borak-borak je kan.
then. saya bergegas ke tesco pula. bye sayang.

iela nak beli barang dapur siket.

celery. bawang putih. tomato. cili cameron. ketupat nona.

ooh damn ! saya nampak macam ibu muda kat tesco uhh. naseb baek ta bawak anak.

time nak bayar mula laa berpeluh sakan. MAK TA BAGI DUET !

adehh. naseb baek duet dalam poket cukup. huu. 

setelah penat bershopping ala-ala macik muda. saya pon call ayah pick up at tesco.

ta larat da macik nak jalan anak oi. dengan barang sarat barat.

oke. tamat di situ. malam macam biasa on9 saja.

raya ke-5.

yeah. tadi laa. kuar ngan epah. sai. ammar. alim.

memang ta plan. budak -budak nie la nye keje.

sebab benda nie laa mengundang ketidakselesaan kepada abang ku.

sorry sayang iela kasar ngan abang. then terus kuar macam uhh jee.

iela minta maaf sangat-sangat.

kiteowg g makan-makan kat kenny rogers. 

saidagemok boleh ta abes makan. saya telan jee. blurrppp ! haha.


then g tgok wayang. RESIDENT EVIL. hehe. zombie kampung pisang. 

lepas da menjerit.bergelak.mengunyah.dalam wayang.

kami pon separate. sai ngan roy. alim ngan ammar.

dan saya with epah. kiteowg nak jumpe budak sharodz jap.

otw uhh jalan kat padini. epah leh stop jap beli baju. haha.

ada ongkos jalan laa shopping.  

jumpa budak-budak nie kat mc'd. aten with bf.

farafiqa. tika zarin. nadrah. azwa. nazirah with abangnya.

miss auww kat korangg. even korangg jumpa ta ajak aku ta pe.

ak ta kecik atie pon. hehe. hope korangg success study.

well. lepas uhh. ape lagi. balek. tapi saya nak singgah kat hospital. 

jumpa abang kejap pon jadi laa. saya nak minta maaf. saya tau saya salah.

tapi saya buat hal lagi kan. kite jumpa kat bus stop. 

maafkan iela abang. :(

sekarang da oke. hope lepas nie saya ta buat kepala lagi. saya ta tau kenapa dengan saya.

maafkan iela. really sorry sayang.

well rasa nya da panjang sangat da nie.

till then. take care of your love.

Labels:




© 2012 Layout made by mintrose. Changes made by mim0t. Have a nice blogging day !