HOMIE ABOUT OTHER

Never doubt yourself. You're capable of so much more than you think. "Inded, ALLAH is with the patient".

my network

+ follow// facebook// twitter// instagram// tumblr

its all about us


Previous post

so and so
i want this ! i want that !
puas ati !
consider la siket !
err. anything ? nothing.
tart and cornflakes.
ooh bored !
fed up !
berjoli.
naseb badan.



saya baru cuti tau !
Tuesday, September 7 | 22:37 ✈

ASSALAMUALAIKUM.

hi. awak. antum. antuna. u all. 

oke. akhirnya sampai jugak cuti saya nie. huu. penat tunggu nak cuti.

yelah. nak raya. nak jumpa abang sekali.

tadi balek kolej akak yang amek. kami terus ke MP.

sai macam biasa tumpang sekaki. 

but roy amek die kat MP tadi. *jeles sangat. abang cepat balek !

then akak cuci gambar kami satu family sorang-sorang nye pic.

tapi gambar angah ta de.

ckap pasal angah. die ta pat balek beraya coz ngah keje.

ta pe ngah. g la belayar. t dapat gaji aku nak hp baru auww !

hehe. demand nye adek.

so. sambung citer. kami ke nose pula sebab akak nak kasut.

pas beli kasut time nak buka nak dekat da.

so beli burger king jelah ntok buke tadi.

buke pon dalam kereta jee.

malas nak tunggu buka kat sana.

lagipon da rindu giler kat umah nie. hehe.

so. sekarang saya memang dalam keterkejutan sebab umah 

saya da lain siket. bukan cat umah ye.

emm. mak soh wat kueh tart lagi. mak da beli kueh tart laen.

tapi mak cakap ta sedap. dan suruh saya wat lagi.

ooh. walaupon hati bunga-bunga dalam taman kena puji.

tapi malas laa nak wat lagi. hee. *pemalas.

well. korang mesti la da terbaca post saya sebelum nie.

pasal hazel uhh. well saya nak tukar laa.

ta mo admire kat hazel lagi. nak w995 pula,

hehehe. dalam mimpi jelah dapat uhh.

ooh yeah. tadi kat dewan kuliah saya terserempak kawan
sharodz saya. waa. she going to engaged next week.

wow. sangat jeles sama die. hope korangg hepi together. 
kawen nanti aku nak tengok tau !

well. enough for this entry.

till then guys. take care.

enjoy urself. :)

Labels:




© 2012 Layout made by mintrose. Changes made by mim0t. Have a nice blogging day !