HOMIE ABOUT OTHER

Never doubt yourself. You're capable of so much more than you think. "Inded, ALLAH is with the patient".

my network

+ follow// facebook// twitter// instagram// tumblr

its all about us


Previous post

i want this ! i want that !
puas ati !
consider la siket !
err. anything ? nothing.
tart and cornflakes.
ooh bored !
fed up !
berjoli.
naseb badan.
ooh sayang !



so and so
Saturday, September 4 | 03:56 ✈

assalamualaikum.

hi ape kabar? well. pe yup yang sedang korang wat skunk??

of course u're sleeping right ?? jap lagi nak bangun sahur lak.

saya ta pat tidur laa. so update la blog nie.
what happened these days ?? 

oke. tadi time PP kami ada competition racing car for physics.

yup. mestilah kelas saya BUKAN johan. but boys yang create the car

is so creative. maybe it's not enough speeding for that car.

uhh la yang kalah. HAHA. but happy tadi coz bukan tengok pon.

amek gambar je ngan budak-budak nie. :)

yeah. lagi 3 ari nak cuti raya. memang ta sabar laa.

nak jumpa ABANG. adehh. iela tunggu abang tau.

lama nya ta jumpa die. ta penah nak pisah lama-lama macam nie.

first time nie macam rasanya. rinduu.

t kita raya sama ea. <3

haa. saya ada story for u all.

oke. lately nie saya ada la follow people's updates.

most of them have a sad story.

kawan-kawan saya ada yang putus cinta. boy ada gir pon ada.

kenapa kena putus ye ?? ta de jodoh ??

ta serasi ?? curang ??



seday laa dengar citer macam nie. sebab saya takut 

benda nie terjadi kat saya. NAUZUBILLAH. 

ooh. ta mungkin. ta akan. dan ta penah akan terjadi.

hanya mati yang dapat pisah kan saya dengan abang.

*psst. doakan saya tau korangg. hee.

oke. sekarang tibe tibe rasa seram sejuk sebab macam macam

bunyi yang berlagu kat luar bilik. alaa. nak soh saya tidur la uhh.

jeles betul. oke laa.

before nak tutup penulisan saya kali ini. *chet. skema !

saya harap dan doakan hubungan korang ngan sapa sapa jelahh

berkekalan dan seiring di jalan Nya. amin.

well. till then guys.

take a very good care of yourself and also your partner.


Labels:




© 2012 Layout made by mintrose. Changes made by mim0t. Have a nice blogging day !