HOMIE ABOUT OTHER

Never doubt yourself. You're capable of so much more than you think. "Inded, ALLAH is with the patient".

my network

+ follow// facebook// twitter// instagram// tumblr

its all about us


Previous post

consider la siket !
err. anything ? nothing.
tart and cornflakes.
ooh bored !
fed up !
berjoli.
naseb badan.
ooh sayang !
:purnama:
holiday !



puas ati !
Saturday, August 28 | 16:06 ✈

ASSALAMUALAIKUM.

so hi. camne pose setakat nie? saya so far so great.

memang seronok kan berpuasa. bulan yang ditunggu-tunggu.

oke. straight to the point. ape yang saya puas hati sangat nie?

well. hari nie saya dapat baju raya. thanks mom and dad.

memang menepati citarasa kot. sebab saya ta kesah pon apa-apa baju.

janji ada. senang citer saya ta cerewet la. tapi satu jelah masalah.

saya rasa semua tahu kan kan. yup. SAIZ !

memang agak seksa nak try semua baju yang berkenan tadi. 

nak cakap muat-muat baju uhh ta la. besar. sebab saiz habis. 

so nak jimat masa dan tenaga. beli jelah yang mana ada.

lepas da beli baju. tudung mesti ada kan. so gerak lah ke ariani.

ramai nya orang beli belah kat store yang comei uhh. 

nak jalan pon kena beratur. hahaha. 

so saya beli la 3 helai. baju raya 2 pasang je. ala. yang lagi satu uhh colour hitam.

nak pakai wat basahan nanti. beli yang murah-murah jep.

nak beli yang 300 sehelai uhh ta termampu laa saya.

well. nie pon da alhamdulillah sangat-sangat dapat baju baru.

ooh baju warna pe ye? mesti la nak cakap. hee.

tadi mak berkenan warna pink. yup. pink lagi. so beli laa.

lagi satu warna turqoise. baju 1 malaysia. emm. hentam jelah. 

baju apa pon oke jee. 



haa. sepatut nya saya ta bermalam kat umah hari nie.

saya outing je. kesian roomate saya tinggal sorang-sorang.

gina. i'm so sorry. ayah cakap ta sempat nak hantar balek. 

ko buka kat bilik sebelah. jangan buka sorang-sorang.

emm. malam nie gak ada discussion group. sorry u all.

tapi keje saya dalam group uhh da beres. malam tadi bersengkang mata.

well. rasa nya cukup untuk entry nie.

till then. take care. :))




Labels:




© 2012 Layout made by mintrose. Changes made by mim0t. Have a nice blogging day !