HOMIE ABOUT OTHER

Never doubt yourself. You're capable of so much more than you think. "Inded, ALLAH is with the patient".

my network

+ follow// facebook// twitter// instagram// tumblr

its all about us


Previous post

ooh bored !
fed up !
berjoli.
naseb badan.
ooh sayang !
:purnama:
holiday !
undefined.
my journey. ooh yeah !
iela rindu abang !



tart and cornflakes.
Sunday, August 22 | 00:50 ✈

ASSALAMUALAIKUM.

hi. so.  awak semua mesti da baca entry title saya kan.

yup. saya da wat kueh raya. bukan kerana excited nak raya.

tapi memikir kan saya lepas nie ta de cuti lagi melainkan 7 aribulan yang da dekat sangat raya uhh.

so. saya siap kan awal-awal.

oke. saya nak wat satu pengakuan

sebelum nie saya memang ta pandai masak. ta suke masak.

but lately nie. abang asek bagi semangat soh belajar masak.

so i got that spirit. yeah. i am cooking. i baked my tart and cornflakes all by my own.

unbelievable? believe it. haha.

cornflakes honey.

tart.

emm. malam malam begini teringat pulak time minum kat mamak 

lepas terawih di masjid selat.
 
mamak: mau minum ape?
saya: tembikai susu ade?
mamak: ada. ada.
saya: oke bagi satu.

beberapa minit kemudian.

eh. nape pelik je warne air nie?

slurpp ! peh ! nie bukan air fresh from TEMBIKAI SUSU.

but air TEMBIKAI uhh dicampur SUSU CAIR !!
 
i bet that mamak doesn't know it.

well. bungkus bawa balek umah jelahh.

memang serik minum air tembikai susu.

well. i think enough for this entry. 

till then. take care.


Labels:




© 2012 Layout made by mintrose. Changes made by mim0t. Have a nice blogging day !