HOMIE ABOUT OTHER

Never doubt yourself. You're capable of so much more than you think. "Inded, ALLAH is with the patient".

my network

+ follow// facebook// twitter// instagram// tumblr

its all about us


Previous post

ooh sayang !
:purnama:
holiday !
undefined.
my journey. ooh yeah !
iela rindu abang !
KLH sport trading !
oh a day full with happiness !
SAYANG !
JALANAN.



naseb badan.
Sunday, August 15 | 12:15 ✈

assalamualaikum.







well. just a little cut.

ingat nak belajar memasak. aleh aleh je ter potong tangan sendiri.

gara gara buah labu la nie. 

hei labu. i hate u. are u listening? i really hate u !

tapi mak cakap jangan putus asa.

yeah. that's right. nanti da kawen sape nak masak kan abang ter cinta saya kan.

so. nanti laa lepas jari saya baek saya belajar ye.

oke. sekarang nie punah harapan nak wat kueh tart ngan cornflakes.

penat je kuar beli barang semalam. jari lak sakit.

memang la jari je. tapi saya ngilu  nak wat keje.

manja?? ooh ta. saya bukan anak manja walaupun buka semalam mak yang suapkan nasi.
hei ! mana ada manje babe. ta rawwr la saya manja. 

oke. tukar selera. mesti awak kalian antum antuna semua da baca puisi saya.

ye. saya nie jiwang la juga. ada 1 buku saya tulis puisi. tapi biar lah ia bersemadi di dalam buku saja.

nak transfer ke blog banyak sangat.

haa. cuti ada baki lagi seminggu. yeah. best kan. 

even bosan dok umah ta wat pape. nak beli baju raya.

ayah cakap nanti dulu. nak kuar jalan jalan ta larat pulak. tiap tiap hari ta bangun sahur.

emmm. dok jelah on9 tiap tiap hari. sambil buka fb. men baking life. farmville. dan cafe world.

hari hari begini. malam pulak ke masjid ber terawih.

masjid selat da masjid al alami pon da.

tapi banyak kali ke masjid al alami.

abang??? adehh. rindu nya kat dia. bila la dia nak cuti nie.  

k la. ayah datang my room. got to go.

till then. sarang heyo !




Labels:




© 2012 Layout made by mintrose. Changes made by mim0t. Have a nice blogging day !