HOMIE ABOUT OTHER

Never doubt yourself. You're capable of so much more than you think. "Inded, ALLAH is with the patient".

my network

+ follow// facebook// twitter// instagram// tumblr

its all about us


Previous post

holiday !
undefined.
my journey. ooh yeah !
iela rindu abang !
KLH sport trading !
oh a day full with happiness !
SAYANG !
JALANAN.
working !
birthday mak !



:purnama:
Thursday, August 12 | 23:43 ✈

duhai purnama,

sudah lama kite tidak ketemu,

adakah kamu merinduiku? yang pasti aku sangat merinduimu.

purnama,

hadirnya aku saat ini, bukan untuk merintih sayu lagi.

bukan untuk mendamba simpati mu lagi.

hadir ku ini penuh dengan bunga cinta. yang mekar di taman hati.

ya. banyak dugaan terpaksa aku tempuhi. aku sedar aku baran orangnya.

kami hampir kecundang ! namun, kuat nya cinta kami. bersatulah kembali.

dan saat ini purnama. aku sudah tidak tertahan nya lagi.

sakit rindu yang ku tanggung ini semakin parah. 

apatah dia yang sedang jauh nun di timur.

aku menghitung hari untuk dia bercuti.

moga2 kami dapat berjumpa dan melepaskan rindu masing-masing.

ooh. sabar lah aku menanti hari itu.



:mekar mekar kelopak bunga, baunya harum menjadi sanggul si dara:

:kuntuman malang disunting kumbang, sebelum sempat dipetik teruna, 

untuk hantaran si dara jelita:

:bayu bertiup segar, membisikkan rindu di telinga kekasih, membawa pula salam 

sayang lalu dibawa ke hujung dunia:

Labels:




© 2012 Layout made by mintrose. Changes made by mim0t. Have a nice blogging day !