HOMIE ABOUT OTHER

Never doubt yourself. You're capable of so much more than you think. "Inded, ALLAH is with the patient".

my network

+ follow// facebook// twitter// instagram// tumblr

its all about us


Previous post

KLH sport trading !
oh a day full with happiness !
SAYANG !
JALANAN.
working !
birthday mak !
BUZY !
kemalasan melanda.
entah la.
awak saya punya tau. :)



iela rindu abang !
Monday, June 28 | 01:15 ✈

ASSALAMUALAIKUM.

hi. sebenar nya saya nak update blog nie kamis lepas. tapi saya ta de mood la.

nape? sebab abang nak g perak da. sabtu die gerak.

die dapat uitm kat sane. jauh kan.

ari kamis lepas abang ade datang tempat kerja saya.

last date before he went to perak.  

kami g makan kat KFC. then borak borak.

abang lepak kat kedai. lame. sampai kol 5. tapi saya rase cepat sangat.

adehh. sedih nye. skunk nie. die ngah orientasi.

emm. hari kamis gak time date uh. akak ade call. saya dapat matrik londang.

untuk dua tahun. ALHAMDULILLAH.

akhirnya ada tempat saya nak study. tapi hati dan perasaan ta sedia lagi.

well. just take it as a challenge. fighting !
so. disebab kan berita mengejut nie. saya terpaksa berhenti kerja.

isnin nie nak daftar. esok la kan.

emm. hope dapat kawan. lagipun londang uhh ramai budak shaodz n teknik. 

kite jumpe lagi. maybe ada yang gembira dan ada yang benci maybe.

yelah. saya nie ta perfect. mesti ada yang ta suke. right?

ari ke tiga belas.

seronok mkn ayam.

abg iela.

a gift from him.
kat kedai.

iela syg abg tau.


ari ke empat belas.

second last day.

oke. dari semalm saya ulang alik ke mydin cari barang.

sampai kak ila merangkap cashier kat sane da tegur tegur da. haih !

nie pon tadi baru balik dari mydin la. beli kasut kuliah plus belanje mak tudung.

gaji first saya. beli sport shoes. ta mahal pon. adidas. 

beli baju kurung plus tudung. beli tracksuit belanja akak sekali.

well. uhh jelah. duet pon ta banyak. keje baru 15 ari. 

oke. dari ta de. ALHAMDULILLAH.

act ngah packing barang. well. bukan saya yang wat. akak yang uruskan.

nak bermanja.  hehe. chet !

tudung.
saya muat lagi BAJU TADIKA !

MENGAPA PERLU BAYAR LEBIH? BELI LAH DENGAN HARGA BORONG!
MOTO MYDIN.

TUDUNG NIE KE....
YANG NIE?


TADI. KE SUBAIDAH !

HAHA.





 DINNER !

oke la. WISH ME LUCK DEAR. till then. sarang heyo !

Labels:




© 2012 Layout made by mintrose. Changes made by mim0t. Have a nice blogging day !