HOMIE ABOUT OTHER

Never doubt yourself. You're capable of so much more than you think. "Inded, ALLAH is with the patient".

my network

+ follow// facebook// twitter// instagram// tumblr

its all about us


Previous post

SAYANG !
JALANAN.
working !
birthday mak !
BUZY !
kemalasan melanda.
entah la.
awak saya punya tau. :)
wedding.
pantai puteri.



oh a day full with happiness !
Monday, June 21 | 00:53 ✈



ASSALAMULAIKUM.
 
hi. awak pe kabar? saya? adohh. saya happy sangat hari nie.
 
uhh yang update blog cam gedik gedik nie.

oke? pe yang happy sangat.

well. let me story about it k darl,

hari nie macam semua orang tau. adalah HARI BAPA.

yup. malam tadi lagi saya dan akak da belikan kek ntok ayah.

kek je yang mampu. :)

so pagi tadi kami celebrated. picta? sure ade.  

ayah ku hero ku.

monster !

oke. gambar di atas nie di snap di kedai MUKMIN JAYA SEAFOOD.

lebih kurang mcm uhh la name kedai die.

kat limbongan. :)

oke. malam tadi. saya telah menjadi punca duet akak saya abes.

bagaimana?

die belikan saya new shawl. and and a handbag.

even there is not a branded one. but i like !

green !

then malam tadi gak kami ke pahlawan walk. waa. jalan lagi.

this time with ayah mak fais skali.

akak lak dapat new shawls. bukan 1 tapi 2.
 
rezeki. rezeki. alhamdulillah.
berjalan kalo ta snap pic memang ta sah ! sorry. tabiat.

then pas da jalan jalan di sini. kami pon menukar arah.

ke mana?

ke mc'd ayerkeroh.

bukan kat highway uhh. kat mbmb. 

sambil makan larut pagi. tengok bola. tengok drift. tengok rempit sekali.

walaweh. polis kejar uhh. ta tau la pe cer.

around 3 pagi baru sampai umah.

then aleh aleh. chet, bahasa melaka.

akak panggil. "mira, hp ko asek bunyi laa".

dengan kejutan aku terkejut.

huwaaa! 9.30?? dating !

kelam kabut siap. last sampai gak an.

kena la pujuk si abang ku.

tanpa melengah kan mase kami ke DP.

 yeah ! boleh selisih ngan ibu lagi. hehe. hi ibu mertua ku. 

sampai saje kami terus beli tiket wayang.

citer LBS. ya. saya tengok lambat. coz keje la.

tapi tiket lambat la sangat sangat. so kami berjalan jalan la.

abang belanja saya. 



then kami ke MP. tengok competiton. street dance.

yeah. something like that la. tapi ta lama pon.

sebelum uhh kami da mkn di mc'd.

ye. situ lagi. :)

ooh. baru saya teringat. keje saya agak bosan.

so better beli novel baru.

esok saya nak baca.

pas da ber asak asak kat MP. gerak balek ke GSC.

tggu situ la. penat jalan jalan.

then it's the time. tengok LBS. 
 
 

ily la. haha

pas abes. saya pon balek. ayah amek. coz baru anta fais ke high school.

akak pon kuar gak tadi. ngn kawan kawan nya.

tapi ta bertembung pon kat DP or MP.

well. pas uhh kami ke kedai makan la. lapar sudahh.


yummy !


well. i think enough la. da banyak membebel.

just for this whole day.

till then take care !


Labels:




© 2012 Layout made by mintrose. Changes made by mim0t. Have a nice blogging day !