HOMIE ABOUT OTHER

Never doubt yourself. You're capable of so much more than you think. "Inded, ALLAH is with the patient".

my network

+ follow// facebook// twitter// instagram// tumblr

its all about us


Previous post

BUZY !
kemalasan melanda.
entah la.
awak saya punya tau. :)
wedding.
pantai puteri.
Emosi.
Hang out. ^__^
loading.
lately. i'm DYING.



birthday mak !
Tuesday, June 15 | 03:39 ✈

ASSALAMUALAIKUM. 

hi. so skang saya still working. waa. da empat hari. macam ta caya jep. haha.

so. nak story about my mom birthday. tadi. eh i mean smalam la. 

ayah bawak adek. kakak hawa and akak. 

g bunga raya. beli present for mom. 

kebaya nyonya pilihan ayah. so mereka beli.

time saya ngah keje. ta pat nak ikut. :(

naseb baek time break saya balek mkn.

sempat la nyanyi lagu ALLAH selamatkan kamu. haha.

and potong kek. alhamdulillah. :)

then saya masok keje balek selepas menjamah sepotong kek.

pas saya keje. kami ke serkam pula for dinner. ikan bakar la.

lalu depan umah abang. tapi ta singgah pon. da lambat. 

adohh. iela rindu giler kat abang tau. sangat sangat rindu !

kek mak. 
present !

happy birthday.
kebaya.

ikan bakar.

mengah !


ooh saya lupe nak story. saya ke perak kelmarin.

kak lang kawen. belah pihak laki.

jauh kan. at first. saya g ngan akak jep.

naek bas yang pak long da sewa kan. 

namun apa kan daya. saya memang ta suke.

so saya merengek macam budak kecik. haha.

akhir nya saya dapat gak pergi ngan family saya.

memang seronok. pas majlis kami cari mee udang.

haha. makan la. bukan senang nak dapat mknan macam uhh. tol ta ?

on da way. gula gula kapas.

sampai pon. 

with ayah.

kerja. kerja. kerja. 

hari kedua.
hari ketiga.
hari keempat.


ok. till then. take care. ughh. ngntok !

Labels:




© 2012 Layout made by mintrose. Changes made by mim0t. Have a nice blogging day !