HOMIE ABOUT OTHER

Never doubt yourself. You're capable of so much more than you think. "Inded, ALLAH is with the patient".

my network

+ follow// facebook// twitter// instagram// tumblr

its all about us


Previous post

oh a day full with happiness !
SAYANG !
JALANAN.
working !
birthday mak !
BUZY !
kemalasan melanda.
entah la.
awak saya punya tau. :)
wedding.



KLH sport trading !
Wednesday, June 23 | 00:17 ✈

ASSALAMUALAIKUM.

hi. so we meet again. saya sekarang makin sibuk la.

sebab balek kerja kol 9 mlam. nak men farmville lagi. baking life lagi.

uhh ta cmpur ngan petville. treasure isle. hello city. and notifications. 

nak melayan sume uhh. sampai kol 2 3 pagi baru saya dapat melelapkan mata.

waa. kerja yang ta ber faedah yang saya wat.

well. it's my hobby. surfing internet for playing games.

work?? so far memang ta de masalah.

kerja saya serve customer. kemas stok. kira stok. bace novel.

what? bace novel?? yup. kedai uhh baru sebulan lebih buka. 

so customer ta ramai mana. 

dari buang masa tengok depan kedai yang hanya menjadi lalu lalang kenderaan.

baek saya membaca. even a novel. right?

so.

hari ke lapan !

hari ke sembilan !

hari ke sepuluh !

hari kesebelas. 

hari ke dua belas.

oke. kenapa setiap hari nak amek gambar?

sebab saya bosan.

oke. till then. take care.

Labels:




© 2012 Layout made by mintrose. Changes made by mim0t. Have a nice blogging day !