HOMIE ABOUT OTHER

Never doubt yourself. You're capable of so much more than you think. "Inded, ALLAH is with the patient".

my network

+ follow// facebook// twitter// instagram// tumblr

its all about us


Previous post

entah la.
awak saya punya tau. :)
wedding.
pantai puteri.
Emosi.
Hang out. ^__^
loading.
lately. i'm DYING.
first day in smma for form six.
menghabis kan wang.



kemalasan melanda.
Monday, June 7 | 22:19 ✈

ASSALAMULAIKUM.


sudah lama ta update ini blog la.

saya ta ada mood nak bercerita di sini.

maybe saya penat meraikan wedding my cousin weekend nie.

sangat amat meriah wedding beliau.

ada kugiran. ada karoeke. ada dinner.

ada flower boys and girls. ada silat.

well. maybe ada yang berkata ini macam biasa.

tapi bagi saya luar biasa sebab saya budak kampung.

saya sangat seronok celebrated this wedding.

next week ada wedding kat pihak sebelah pengantin lelaki.

can't wait. nak pergi perak. huhu. :)

saya rasa sampai di sini la.

nanti mood da sampai saya cerita panjang panjang nye.

sorry.


till then. saya sayang kamu. <3

Labels:




© 2012 Layout made by mintrose. Changes made by mim0t. Have a nice blogging day !