HOMIE ABOUT OTHER

Never doubt yourself. You're capable of so much more than you think. "Inded, ALLAH is with the patient".

my network

+ follow// facebook// twitter// instagram// tumblr

its all about us


Previous post

wedding.
send angah.
award.
he's mine.
finally.
bored.
fucker.bitch.
dating.
syggg.sorry.
blythe dolls.



AL-FATIHAH.
Wednesday, April 21 | 16:33 ✈

assalamualaikum.

pagi tadi saya dikejutkan dengan news yang sangat sangat sad. my uncle or i called him ayoh ngoh telah kembali ke RAHMATULLAH. dengan berbekal doa dan kesedihan saya akan pulang to my village at BATU RAKIT,TERENGGANU. even tak sempat nak lihat jenazah tapi saya mesti pulang jugak. ahad lepas when the wedding is on. he came here by bus. i didn't expect that tue yang terakhir saya tengok dia. malam uhh dia da balik kampung. so esok nya dia kemalangan di hadapan rumah saya di sana. he's coma. doctor said ada darah beku di otak dan tulang puggung nya patah. saya amat kesal dengan pemergian nya. ooh i miss u so much ayoh ngoh. ))=  saya harap roh nya ditempat kan dikalangan orang orang yang beramal soleh. amin ya rabbal a lamin.

Labels:




© 2012 Layout made by mintrose. Changes made by mim0t. Have a nice blogging day !