HOMIE ABOUT OTHER

Never doubt yourself. You're capable of so much more than you think. "Inded, ALLAH is with the patient".

my network

+ follow// facebook// twitter// instagram// tumblr

its all about us


Previous post

ta larat laa.
...
sumpah. terasa nak update blog nie. tapi ada macam...
HABBATUS SAUDA.
::KERINDUAN::
good bye besties !
geram + suke.
ubat bedil !
Berjimba dalam Igauan.
raya korban !



citer lapuk ! HAHA
Friday, December 17 | 17:56 ✈

ASSALAMUALAIKUM.

saya. hasanah. myra.


hi guys. okay saya nak story pasal before saya resign from matriculation. saya ada outing sama-sama kawan-kawan saya di sana. awesome. best sangat-sangat dapat kuar dengan mereka. tapi yang ta senonoh nya. semalam sebelum kuar uhh dengan penuh tatatertib membaca doa akhir tahun plus awal tahun. yeah. kami keluar time maal hijrah. bertuah punya anak kalau la mak saya tahu. hee.

pada hari berkenaan. kami ke MP naek bas yang di kelola oleh cik err cik AFY. aishh. lupe lak nama die. sorry yup. kami pagi-pagi lagi da bangun untuk bersiap. okay awal la sangat sampai subuh gajah. then gerak laa pergi kat dewan besar. tunggu urusan dengan uncle bas. bayar tambang. RM10 pergi dan balik yup. berbaloi bagi kami laa. then bas pon bertolak. 

tik tok tik tok.

sampai laa MP. okay kami menjajau-jajau ta tentu hala sebab ta ada plan nak pegi mana ! HAHA. okay saya pergi cari some gift untuk AINAA. a magical lamp for her. and si TYRA sengal lak nak novel. cari die nye novel nak dekat sejam. COKE AND SUNDAY da habis laa dek. HAHA. padan muka ko. tapi die capai gakk novel laen. hampeh. then kami menjamu selera kat pizza. bertembung pula dengan lecturer. aikk. outing pulak cikgu nie. hehe. just say hi and smile saja. 

emma. tikah. gina.


lepas da kenyang makan dan bergambar. karoekae time. nyanyi sampai lapar balek. haha. then kami solat pula. dan terus ke DP. time ke DP masing-masing da ta nampak batang hidung. excited betul budak-budak nie. saya pula jalan-jalan sama SYUE. kami ke A FAMOSA. dan terus berjalan sampai laa kat depan muzium kecantikan uhh. okay snap picture jap laa. saya baru nak senyum ada lak mamat nie leh tumpang nak snap pic saya sekali. hey kau fikir gambar aku nie free ke nak amek macam uhh. tahu laa kemera DSRL ko yang besar gedabak uhh ta setanding kamera hp 8.1meqapixel aku. kalau pakwe saya ada dah kena penumbuk nie. terus ta jadi nak posing maut. 

gina. syue. myra. tika. tyra.



raihana.


then di pendek kan citer kami terus tunggu bas kat taming sari. wow. ramai giler okay beratur nak naek benda lah 10 min je uhh. kalau saya ta sanggup laa. penat kot menunggu macam uhh. okay kami tunggu bas sambil makan aiskrim mango-mango. belakang boot aiskrim uhh ada rumah hantu. sengal punye orang pergi gatung pontianak mana ntahh kat atas pokok. HAHA. budak-budak kecil paras lutut saya bukan nak takut. boleh lagi tenung benda alah uhh. *psst. saya ta takut tau. 


okay akhirnya setelah penat menunggu budak-budak nie. sampai gakk dorang. kami pon pulang laa ke londang dengan kepenatan. aishh. miss nyee kat korangg. korang rindu aku ta. ta kan? HAHA. dah tau dah. 

till then. take care.

Labels:




© 2012 Layout made by mintrose. Changes made by mim0t. Have a nice blogging day !