HOMIE ABOUT OTHER

Never doubt yourself. You're capable of so much more than you think. "Inded, ALLAH is with the patient".

my network

+ follow// facebook// twitter// instagram// tumblr

its all about us


Previous post

Myocardium.
What's ?
14 February.
Tangan menyanyi Mulut menari.
KEKANDA
Exhausted.
Chinese New Year
Doltish !
HAPPY BIRTHDAY SILAH !
BLOG KEMAS DAN PURPLE



Belenggu.
Tuesday, March 1 | 19:04 ✈

ASSALAMUALAIKUM.

hi and what's up ? well apakah yang belenggu membelenggu nie ? aishh , macam-macam masalah lahh ko bikin silamira. eh , sorry okay. bukan saya minta pon masalah bagai nie. 

yeah , ta pe. sabar. dugaan dan cabaran. tapi saya jangan lahh nak over pulak kan kan. yelahh. saya tahu dan saya sedar saya memang over dalam satu-satu hal yang saya rasa penting untuk diri saya. well dah dua manusia tegur dan tegur perangai saya yang satu nie. BUT....

lalalala. ta nak dengar kau tegur.

okay , saya ngaku saya susah nak berubah. but i'll try my best. don't hate me okay. ;)
HAHA. ta de makne nyee.

yeah yeah ! tahniah lee bagi aku yang jawab test segala bagai for these two weeks dengan markah yang lagi 3 nak full tapi ta full. ooh di manakah silap ku ? 

dahh chow !

Labels:




© 2012 Layout made by mintrose. Changes made by mim0t. Have a nice blogging day !