HOMIE ABOUT OTHER

Never doubt yourself. You're capable of so much more than you think. "Inded, ALLAH is with the patient".

my network

+ follow// facebook// twitter// instagram// tumblr

its all about us


Previous post

Doltish !
HAPPY BIRTHDAY SILAH !
BLOG KEMAS DAN PURPLE
susah sangat ke?
otak tepu.
yeah !
KSKB JB.
ANNIVERSARY.
AINAA ELIAH.
TYRA SAIDI



Chinese New Year
Thursday, February 3 | 14:17 ✈

ASSALAMUALAIKUM.

hi ape kabar? hope sehat-sehat belaka. yeah untuk holiday kali nie saya balik kampung, Terengganu. hari selasa lepas saya start cuti. at first nak terus balik from JB. ayah laa yang amek tapi banjir pulakk kat Mersing. so kami balik Melaka dulu. nak maghrib baru sampai rumah. rehat cukup-cukup sebab around 3 or 4 o'clock nak gerak balik kampung. kami lalu highway. naek KL, Genting, Karak. perjalanan lalu highway nie memang la jauh. nasib baek kami selamat sampai tengah hari semalam. gerak dari pukul 4 pg. 

ooh lupe nak story. masa kat rumah Melaka saya buka hadiah saya. From ayah, mak and abang.


jam ladies from ayah and the blue-white one from abang. mak pulakk bagi baju kurung batik moden. warna brown. suke suke suke sangat hadiah nie. thanks ayah mak abang. ;D
well sepatut nya pagi tadi saya ikut ayah ngan mak pergi beli ikan kat laut then terus jumpa abang sekali. tapi saya bangun lambat. kena tinggal. sedih nyaa. sekarang nie ngah merajuk tapi saya ta leh merajuk nanti lagi lahh ta pat jumpa. eee. ta leh jadi nie. kena jumpa abang gakk. 

abang tunggu iela. 


Labels:




© 2012 Layout made by mintrose. Changes made by mim0t. Have a nice blogging day !