HOMIE ABOUT OTHER

Never doubt yourself. You're capable of so much more than you think. "Inded, ALLAH is with the patient".

my network

+ follow// facebook// twitter// instagram// tumblr

its all about us


Previous post

Tutorial : Follow and Dashboard Tumblr button.
Dearie
change background + FB like button.
Tutorial : Blogskin macam saya.
Ada Apa Dengan Cinta
Studying on bed.
You the smoke to my high.
can't sleep.
The peanut butter to my jelly.
Love you like a love song baby.



Cuti this week.
Wednesday, October 12 | 21:09 ✈

Assalamualaikum.

hi, hari nie saya cuti. ish, sangat lah takk best ye cuti hari Rabu. then kena kerja khamis sampai next week. kalau next week uh dapat cuti hari Ahad memang lemau lahh. dugaan betul lahh. nie baru praktikal. kalau dahh keja betul-betul ramai gakk yang kena double-shift. err, baru se-shift dah mengeluh bagai. eh, ta baek mengeluh kan. tapi faham-faham lahh kerja nurse nie. paling sabar bab cuci berak orang lahh. HAHA. tetibe jadi rindu kan sorang uncle wad surgical uh. every time tukar shift mesti panggil kami orang. Missy, beyak lorh. and every time dapat cubicle uncle uhh setiap shift wajib tukar pampers die 2 kali okay. -.-

Ade jugakk relatives patient yang langsung ta nakk ambik tahu pasal bab cebuk nie. dorang harapkan nurse jep. yang staff nurse harapkan student nurse. memang sangat bagus okay. but memang kena banyak sabar dan redha lahh. and I learnt so much about life. Thanks for my profession lahh. saya akan cube beri yang terbaik sebab saya ta nakk lahh satu hari nanti kalau ade relatives saya masuk hospital dapat nurse yang carca-marba jee buat kerja. patient ta jaga. ish, nauzubillah. saya ta nakk macam uh. I'll try my best. 

Ooh, hari nie result formatif dah keluar. Alhamdulillah semua lulus. markah cukup-cukup je kot pastu dah tepon mak ayah mintak hadiah. HAHA. demand betul lah SilaMira nie. but ta pelahh, ramai kot kecundang satu-dua paper. heee. padahal nak ambik kesempatan gakk lahh memandang kan angah dah pulang dari belayar. so, better mintak die belanja saya habis-habisan. bagus takk adik macam saya nie. angguk cepat !

Whoa, baru sebulan takk balik rumah dah rase macam berbulan pulop. ish, next week exam OSCE bhaii. aiyoo, how come lahh. memang kena practice depan patient lahh esok. chet, poyo. 

okay lahh, stop here. btw, thanks sangat pada sape yang follow tuto saya yang memang takk seberapa nie. hope u'll get it okay. 

till then, take a good care of yourself.  

Labels:




© 2012 Layout made by mintrose. Changes made by mim0t. Have a nice blogging day !