HOMIE ABOUT OTHER

Never doubt yourself. You're capable of so much more than you think. "Inded, ALLAH is with the patient".

my network

+ follow// facebook// twitter// instagram// tumblr

its all about us


Previous post

Wedding at JB.
Ambik angin.
Babe,
Pameran Tamadun Islam.
Depression
#tukar lagi.
tak ada tajuk.
Kerjaan. ;D
Jiwa Kacau.
Memory.



Apple pie
Wednesday, July 6 | 18:10 ✈

Assalamualaikum.

so, hi. what's up and i wish u all have a nice day. act, saya ta de idea pon nak blogging pasal ape sekarang. just nak cakap-cakap kosong jep. oh, by the way, tadi attended for the closing of junior's orientation. it's quite fun. i enjoyed it. so, for junior Welcome to KSKB, JB. make your dreams come true here, make a good relationship with others and do not make troubles okay. well, saya sebenarnye sangat lah ta rapat ngan junior since from school. so, what ever they do i just playing deaf. HAHA. poyo. padahal kat sekolah dulu lah kau senior paling kerek silah oi. hee. tapi kalau dorang masuk campur hal lah.

eh, yesterday fasting. ughh, macam orang ta makan sebulan dah. yelah, baru balik from cuti sebulan kat umah yang asyik mengunyah jep siang malam pagi petang tiba-tiba nak puasa lak. memang lahh lembik kan. hambik kau. HAHA. then, time buka mula lahh nafsu makan mendadak-dadak naik. gara-gara dapat kawan yang nafsu nye sepesyen jep kami telah ordered nasi goreng pattaya plus chicken chop. aigoo, for sure lah saya ta habis. tapi member lagi dua orang uhh licin dua-dua. peh, agak memberansangkan okay. saya hanya mampu menyerah dan bungkus nasi goreng pattaya saya bersama mee hun goreng pattaya. -..- HEE tapi malam uhh saya makan share tiga orang okay bukan saya makan sorang. disebabkan saya sudah naik 2kg maka saya perlu maintain lah. ta boleh naik lagi. mati woo. 

sem baru nie banyak gak perubahan nye. disebabkan this sem banyak cuti raya lah. ape lah so, class maybe habis around six in the evening from seven thirty. yeah, i can feel the exhausted aura. HAHA. yelah, mana ta nye. da lah bulan puasa nanti. larat ke tidak. then, kalau pengarah tengok kami ta larat nak attend class sampai 6 ptg maybe cancel BUT every Saturday will be classes. great ta great ? agak mencabar sem dua nie. da lah paling tough among sem lain. wa cakap lu, sem 3 yang sem 2 sem lepas (faham ta) ta ade sorang pon dapat dekan. okay, bukan nak mengutuk tapi nak menunjukkan betapa tough nye this sem for me. ish, gerun lak bila pikir pasal nie.

ooh yeah, pagi tadi ada assembly. sape yang dapat dekan uh dapat sijil tadi. my class around 17 persons got that out of 97. highest got 3.81 pngs. ish, nape laa ta de saya dalam 17 orang uh. sangat sedih. ta boleh nak kalahkan akak yang maintain dekan every sem. ;'( sad sad sad tau ta. nak kejar dekan sem nie but sangat menggerunkan lah sem nie. but pape hal pon wish me luck okay.

well, till then take care.



© 2012 Layout made by mintrose. Changes made by mim0t. Have a nice blogging day !