HOMIE ABOUT OTHER

Never doubt yourself. You're capable of so much more than you think. "Inded, ALLAH is with the patient".

my network

+ follow// facebook// twitter// instagram// tumblr

its all about us


Previous post

MoNtEL!!!!!
Wajah baru.
Like it yaww !
Selsema !
MELAKA.
Belenggu.
Myocardium.
What's ?
14 February.
Tangan menyanyi Mulut menari.



Jalan-jalan sama family.
Monday, March 14 | 18:28 ✈

ASSALAMUALAIKUM.

hi and what's up ? okay secara rasmi nye blog nie kan dah di kongsi dan korang leh bace post dari si gemok kat sini. hee. eh okay okay saya bukan nak cakap pasal nie saya nak citer about saya keluar sama akak, adek, mak dan ayah saya.

JUMAAT.

yeah, cuti sekolah dah mule. adek pon dah balek. akak pon kelas sampai tengah hari jee. so apa lagi. jom shopping. hehe. saya belanja dorang makan kat  a&w DP. then terus ke JJ pulakk. nak beli the fees from PDI. kat store DP baju ta lawa pulak. hehehe. akak paww saya sehelai. 
then then saya belikan kak hawa hamper BABY. yeah, seronok giler. ta sampai nak tunggu bulan 4 nie. saya beli awal-awal sebab saya ta de cuti lagi lepas nie. terus cuti sem bulan 6 nanti. seday kan. ta pat tengok baby new born. aishh. rugi betul. ta pe ta pe. nanti jumpe baby new born kat wad laa. 

SABTU.

mak ayah ada jemputan kawen di putrajaya. honestly, memang sesat nak cari presint 8. tapi jumpa jugakk laa setelah beberapa kali berpusing di jalan yang sama. -.- after pergi wedding uhh kami ke Alamanda jap. adek pulak paww ayah t-shirt quicksilver. ta abes abes ngan brand uhh. suke hati ko lahh Fais. masa on the way balek singgah restoran jejantas solat dan makan dulu. hari dahh petang time uhh. boleh pulakk jalan nak masuk Melaka jammed giler. sampai rumah dah maghrib dahh. penat betul. tapi happy lahh. 

AHAD.

ta nak citer. FULL STOP. GO TO Hell yeah. HAHA. i'm just kidding. 

abang saya yang gemok uhh ada kawan die belanja ABC skang. bile pulak nak belanja saya cendol yang abang dah janji dulu kala uhh. hee. eh bukan janji cendol lahh. t-shirt couple lahh wei. -.- 

Labels:




© 2012 Layout made by mintrose. Changes made by mim0t. Have a nice blogging day !