HOMIE ABOUT OTHER

Never doubt yourself. You're capable of so much more than you think. "Inded, ALLAH is with the patient".

my network

+ follow// facebook// twitter// instagram// tumblr

its all about us


Previous post

exam yaww !
Abang !
Jalan-jalan sama family.
MoNtEL!!!!!
Wajah baru.
Like it yaww !
Selsema !
MELAKA.
Belenggu.
Myocardium.



Berbulu bai.
Tuesday, March 29 | 20:48 ✈

ASSALAMUALAIKUM.

aishh, panas panas. memang bikin panas minah sekor nie. dah lama aku ta gaduh ngan betina nie. jangan nak cari point bai. time nie bukan masa sesuai okay. ngah busy nak hadap kerja kat wad next week nie. ko jangan nak macam-macam. nyesal aku unblocked ko la betina oi. ye. memang aku busuk hati pon. tapi suke hati aku lahh. hati aku bukan hati ko pon beruk. 

bengong, dah ada pakwe behave lahh. ta tau nape pakwe ko ta jaga ko betul-betul. 
please la betina, behave yourself okay baby. huh, such a bitch !

sorry, emo entry nie. dah bace jgn nak bunyi ea. senyap sudahh. 

and you little bitch, what goes around comes around. just wait okay. huh, jgn nak pancing simpati cakap nak lenyap dari dunia nie pulak. konon nye lahh lagak nak mati. pancing ko ta kena la wey.

Labels:




© 2012 Layout made by mintrose. Changes made by mim0t. Have a nice blogging day !