HOMIE ABOUT OTHER

Never doubt yourself. You're capable of so much more than you think. "Inded, ALLAH is with the patient".

my network

+ follow// facebook// twitter// instagram// tumblr

its all about us


Previous post

wayang lagi
kenangan.
tenang.
sad.sad.sad.
mencapap.
bengang
cinta
iela )=
nges.nges.nges.
imysm



sad.cry.n cry.
Sunday, November 8 | 22:35 ✈

spm da tggal brape ari jep.ak xtau da ready ke lom.smalam dpt hp bru dr ayh.aku x sgka.but thanks sgt2 kat ayh.mak pon same coz pjuk ayh soh belikn.aku rase besalah kat mak ayh coz x pat result baek.yelah.camne nk dpt an kalo wat majal stiap ari.byk dose.sure la x berjaya.adoh.tekanan siot.bile nk wat baek ade jep setan2 nie menghasut.iman x kuat la nk lawan.mak ayh maafkan owg.argghhh.dengan masalah nie xade kwan yg pham.kwn baek lak da putuskan hbgan.saat2 aku perlukan die.die mnx putus kwn lak.ckp kenal aku.ckp pham perasaan ak.tp npe nk ptus kwn.owh.sebab owg2 tue yg x bagi kwn ngan ak.yelah.ak an jahat.x layak kwn ngan ko.ak mnx maaf sgt coz wat ko leh kwn ngan owg jahat mcm aku nie.dan trimas la byk2 pe yg ko penah bg kat ak.hope ko nye life more hepier dr dlu.gud luck ntok spm ko.x yah la nk kesian lg kat ak.t ko jd hipokrit lak.emmmm.spm.tekanan.study.study.study.nk jd pndai mcm fateen jaoh skali.nuna lak same gak.ahh.pndai la korg.ajau la ak.ggrrrr.nk berjaye.start esk g lantak la same mende2 remeh tue.ak nk kene struggle.da lmbt gler ni nk stdy.but hope smpat.da ar.stop.ak nk tido.pnat x mkn mlm.pnat menggung seday.dn esk ak nk kene study bhai.

Labels:




© 2012 Layout made by mintrose. Changes made by mim0t. Have a nice blogging day !