HOMIE ABOUT OTHER

Never doubt yourself. You're capable of so much more than you think. "Inded, ALLAH is with the patient".

my network

+ follow// facebook// twitter// instagram// tumblr

its all about us


Previous post

Namchetmu_Hansaramman_FTIsland.avi
Contest : Blog Ku Cantik.
Biskut Cornflakes Madu.
Solat Sunat Raya.
Newbie.
Speechless
Contest: Blog Simple Gorgeous.
Contest: I LOVE DOMO-KUN
Sayang
Suara Hati.



It's The Day.
Saturday, September 3 | 23:40 ✈

Assalamualaikum.

so, saya mahu cerita pasal raya ketiga pulakk. hee. abang datang raya umah saya. so, agak excited lah an. tapi disebabkan malam uh saya tidur agak lambat nak make some cupcakes for him so in the next morning saya bangun agak lambat lah. hee, but still sempat siapkan segalanya. chet, segalanya? macam banyak sangat lak persiapan yang kena buat an. 



so, lepas raya umah saya kami keluar. pergi DP laa. mana lagi kan. but pergi sana pon kejap jee. beli barang then makan kejap pastu terus balik. ish, ta puas betul berjalan. sebab ramai sangat orang. peh, nie raya kat shopping ke raya kat umah sedara-mara. kalau ye pon datang lahh hari len. hee.

and it's the day saya dapat gift from abang. a purse. I lovelovelove it (gaya Christina A dlm The Voice) hee. saya suruh dia pilihkan tapi 'eh, mana lahh abang tau barang-barang pompuan nie. iela pilih jelahh,' so, disebabkan die dah cakap macam uh saya pilih yang up siket. thanks sayang. hee. really appreciated it. nie yang makin bertambah sayang nie. HAHA. 

ooh yeah, abang dah sampai Terengganu pagi tadi. padan muka ! esok dah start kelas. iela balik next week. boleh raya lagi. seronok nyee. jealous ta? jealous kan. HAHA. 

well, okay lahh. that's all. 

till then, take care.

Labels:




© 2012 Layout made by mintrose. Changes made by mim0t. Have a nice blogging day !